چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

برای جلوگیری و هشدار از سیل و سوانح طبیعی دیگر کلیه دستگاه‌های دولتی حتی غیردولتی و مردم باید برای کنترل تبعات آن به‌صورت منسجم باهم کار کنند که متأسفانه در کشور ما اینطور نیست!

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش می‌توانید مشروح مهم‌ترین اخبار و مباحث مطرح شده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جزئیات خسارات سیلاب جیرفت بلافاصله پس از وقوع این حادثه از سوی رئیس جمهور پیگیری شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس‌جمهور شب گذشته پس از اطلاع از وقوع سیلاب در منطقه جیرفت استان کرمان، بلافاصله در تماسی تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه و آسیب‌دیدگان این سانحه شد.

وب‌گاه فرارو

«کادرسازی» بدین معناست که در ابتدا ظرفیت‌ها و استعداد‌های مختلف کشور درحوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و... شناسایی شده و متناسب با علایق و توانمندی، افراد واجد شرایط را به سمت آن زمینه‌ها هدایت، آموزش لازم را به آنها ارائه و شرایط ورود به ساختار مدیریتی کشور را برای آنها فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

رشت - معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت مسکن مقاوم در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور پس از اطلاع از وقوع سیلاب در منطقه جیرفت استان کرمان بلافاصله در تماسی تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه و آسیب‌دیدگان این سانحه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه و آسیب‌دیدگان این سانحه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور شب گذشته پس از اطلاع از وقوع سیلاب در منطقه جیرفت استان کرمان بلافاصله در تماسی تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه و آسیب‌دیدگان این سانحه شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور شب گذشته وقوع سیلاب در جیرفت کرمان را به‌صورت تلفنی از وزیر کشور پیگیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه هلیل‌رود در جیرفت تاکنون پیکر 13 نفر از آب بیرون کشیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارندگی و وقوع سیلاب در برخی از نقاط شهرستان جیرفت استان کرمان رخ داد که این حادثه تاکنون جان 13 نفر را گرفته است. بارندگی و وقوع سیلاب در برخی از نقاط شهرستان جیرفت استان کرمان رخ داد که این حادثه تاکنون جان 13 نفر را گرفته است. تصاویری از عملیات جستجو ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، آب مهمترین مؤلفه ژئوپلتیکی در تمام کشور‌های دنیا و حتی کشور‌هایی که آب فراوان دارند، محسوب می‌شود. در حال حاضر جهان با 34 چالش بسیار مهم مواجه است که در این میان بیابان‌زایی، تغییر اقلیم و کمبود آب شیرین سه چالش مهم پیش روی جوامع انسانی است. سیلاب، زلزله، آتش‌سوزی، فرونشست، رانش، زمین لغزش، خشکسالی، سرمازدگی، موج سرما، موج گرما،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد فوتی های سیل در جیرفت به 13 نفر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، در حال حاضر 64 نیروی امدادی در قالب 16 تیم هلال‌احمر از شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، جیرفت، ساردوئیه، بم و مرکز استان در محل حادثه و در عملیات جست‌وجوی مفقودین حضور دارند.