چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری مهر

عضو هیات مدیره و سخنگوی کانون وکلای دا مراجع قانون گذاری لزوما باید با کانون های وکلا به عنوان بخشی از متولیان تفسیر و اجرای قانون مشورت کنند وگرنه آن قانون در عرصه عمل دچار چالش خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضرورت مدیریت صحیح پسماند در کنترل جمعیت پشه آئدس مهاجم، مدیریت محیطی برای مبارزه با آن و همچنین جلوگیری از افزایش موارد مثبت ابتلا به تب دنگی از جمله موارد تاکیدی از سوی کارشناسان و مسوولان بهداشت مازندران برای جلوگیری و مقابله با این بیماری عنوان کرده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کشیده شدن جنگ به داخل خاک ایران می‌گوید: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نمی‌افتد چراکه اسرائیلی‌ها برای خودشان محاسباتی دارند و براساس این گوشه‌ها و چشمه‌هایی که ما نشان می‌دهیم، آنها باید بفهمند که اگر وارد جنگ با ایران شوند آن موقع سیل تهاجم از طرف ایران به اندازه‌ای خواهد بود که سرعت نابودی اسرائیل را زودتر از 25 سال رقم خواهد زد.

خبرگزاری مهر

دیوان محاسبات کشور گزارشی در خصوص عدم جذب کامل کمک‌های بین المللی توسط دولت در سال گذشته منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه صحن علنی روز چهارشنبه - 11 مهرماه - مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: از روزی که رهبر عزیزتر از جان ما فرمان خونخواهی مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را دادند، تمام فرماندهان و نیرو‌های نظامی با حمایت مسوولان کشور، شبانه روز تلاش کردند تا زمینه‌های اجرایی کردن موفق و موثر این فرمان را فراهم کنند. رئیس مجلس شورای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ‌گاه در دفاع منطقی و مستدل از ایران کوتاهی نخواهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دکتر پزشکیان برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن و زمینه‌های رواج آن دستوراتی صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای مکرر زرد رنگ، از وقوع رگبار باران و رعد و برق، بارش برف و تگرگ، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و طوفانی شدن سواحل و دریا در مناطق مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدعلی، حسن‌علی و حسین‌علی بایمانی‌نژاد را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان جیرفت با اعلام خبر جان باختن 15 نفر در سیلاب اخیر، به عدم اعلام هشدار از سوی اداره کل هواشناسی استان اشاره کرد و از پیگیری قضایی این موضوع خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آقای پزشکیان دیشب پس از اطلاع از وقوع سیلاب در منطقه جیرفت استان کرمان بلافاصله در تماسی تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه و آسیب‌دیدگان این سانحه شد. وزیر کشور نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل و آسیب‌دیدگان و جانباختگان این رخداد، از عدم وقوع خسارت کلی و تخریب عمومی در منطقه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق توافق صورت گرفته با مسئولان وزارت صمت و مهلت درخواست شده توسط صنف طلا و جواهر تهران، برای حل مشکلات این صنف با سامانه جامع تجارت و ثبت معاملات در آن، فرصت شش ماهه‌ای از اردیبهشت ماه در نظر گرفته شد و طلافروشان تا 28 آبان ماه برای ثبت اطلاعات خود فرصت داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای همکاری‌های علمی و پژوهشی متقابل، یوسف حجت رئیس دانشگاه تربیت مدرس با حضور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جوی ضمن دیدار و گفتگو با مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جوی از امکانات و ظرفیت‌های علمی و کاربردی این مجموعه بازدید کرد. رهنما در این دیدار ضمن معرفی دستاورد‌ها و سامانه‌های این پژوهشگاه به ویژه سامانه و برنامه موبایلی پیش‌بینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در تماسی تلفنی با وزیر کشور جویای آخرین وضعیت منطقه جیرفت استان کرمان شد.