چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری، آب مهمترین مؤلفه ژئوپلتیکی در تمام کشور‌های دنیا و حتی کشور‌هایی که آب فراوان دارند، محسوب می‌شود. در حال حاضر جهان با 34 چالش بسیار مهم مواجه است که در این میان بیابان‌زایی، تغییر اقلیم و کمبود آب شیرین سه چالش مهم پیش روی جوامع انسانی است. سیلاب، زلزله، آتش‌سوزی، فرونشست، رانش، زمین لغزش، خشکسالی، سرمازدگی، موج سرما، موج گرما،...

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار جیرفتِ کرمان: با تلاش نیرو‌های امدادگر 3 جسد دیگر از مفقودان سیل دیروز جیرفت شناسایی شد. تلاش برای پیدا کردن یک مادر و دختر افغانستانی ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت روان است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: «در پی طغیان رودخانه هلیل‌رود در جیرفت تاکنون پیکر 13 نفر از آب بیرون کشیده شد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار شهرستان جیرفت از پیدا شدن پیکر دهمین فوتی سیل جیرفت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار جیرفت گفت: تعداد پیکرهای پیدا شده در سیلاب رودخانه فصلی هلیل به 10 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از انسداد در محور هراز خبر داد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعتی پیش انفجار ناشی از گاز در یک واحد سرایداری، منجر به ریزش ساختمان مسکونی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به فیروزکوه نشینان و مسافران احتمالی در مسیر رودخانه‌ها نیز اکیداً توصیه می‌شود احتیاط‌های لازم را در زمینه احتمال وقوع سیل داشته باشند و از توقف کنار رودخانه اکیداً خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به هشدار صادره شده از سوی سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان تهران برای شهرستان هشدار وقوع سیل صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محسن صادق نیا مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا و دبیر گرامی داشت هفته دفاع مقدس نزاجا که برای حضور در مراسم بزگداشت شهدای شهرستان بابل با عنوان شب نشینی در بهشت در گلزار شهدای معتمدی بابل حضور پیدا کرده بود، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همان گونه که در دوران‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در پسا جنگ در عملیات‌های مردمیاری مانند سیل...