جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویدئویی از حال و هوای بارانی شب گذشته حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: ضروری است علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل استان خراسان رضوی و پیگیری روند درمان کامل آنها، نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به اموال و منازل مردم در شهر مشهد و در شهرستان‌ها اهتمام ویژه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری نوشت: آقای علم الهدی! معمولا در بلایای طبیعی، خلق الله مقصر میشوند چون گناه می‌کنند؛ اما آیا فقط این مردم عادی‌اند که عامل بلایای‌طبیعی می‌شوند یا ممکن است گاهی زبانم لال پاره‌ای از مسئولان هم باعث نزول بلا بشوند؟

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، لحظات دلهره آور فرار یک خودرو از محاصره سیل را ببینید.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان خراسان رضوی گفت: ضروری است علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان این حادثه و پیگیری روند درمان کامل آنها، نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به اموال و منازل مردم در شهر مشهد و در شهرستان‌های فریمان، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز اهتمام ویژه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف تاکید کرد: قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها یکی از کارهای کلیدی بود که در این مجلس برای کمک به تولید به سرانجام رسید تولیدکنندگان نیز باید به ظرفیت‌های قانونی آن آشنا شده و دولت نیز باید از ظرفیت‌های پیش بینی شده در این قانون برای کمک به حوزه تولید بهره‌گیری کند.

وب‌گاه فرارو

قطعاً این آخرین سیلاب نیست و سیل‌های دیگر، نه فقط در مشهد که حتی در تهران و اصفهان و شیراز و دیگر شهر‌های کشورمان به‌دلیل تخریب گسترده کوهستان‌ها و روددره‌ها در راه است و اگر فکری نشود، با این حجم از تغییراتی که در نیم قرن اخیر به‌دلیل سوءمدیریت در طبیعت ایجاد کرده و رژیم رودخانه‌ها را تغییر دادیم و خاک بالادست نیز به‌شدت سست و مستعد رانش و زمین‌لغزش شده و برخی نقاط را هم از پوشش گیاهی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سالروز میلاد نورانی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فرارسیدن دهه کرامت را به تمامی مردم شریف ایران و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم. ما در کشور عزیزمان ایران هر چه داریم از این امام رئوف داریم و ان شاء الله همانند...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وب‌گاه فرارو

بر مبنای اطلاعات موجود فقط 47 خلبان از یک ایرلاین بخش خصوصی و 64 خلبان از ایرلاین اصلی ایران - ایران ایر - به دلیل کاهش میزان دریافتی و برابری آن با قدرت خرید ریال و البته مشکلات دیگری که در این حوزه وجود دارد حالا در کشور‌های دیگر و با هواپیما‌های عمدتا کم‌کارکرد و نوفعالیت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا سبحانی نسب ناشر کودک و نوجوان می‌گوید: سونامی ترجمه در بازار نشر کودک نتیجه ناکارآمدی ممیزی در این حوزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 16 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بوراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات...