جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت: همه استانداری‌ها باید به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور از همه استانداری‌ها خواست تا به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کرده و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

وب‌گاه فرارو

«علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای «سرغایه» مشهد نیز مفقود است. 150 خانواده سیل زده در مشهد اسکان یافته‌اند و حدود 300 نفر نیز به صورت انفرادی در مناطق شهری و روستایی به ویژه در روستای سلطان آباد بخش احمدآباد اسکان داده شده اند.»

وب‌گاه فرارو

تصویر عجیب از ورود سیل روز گذشته مشهد به بزرگراه کلانتری، حد فاصل میدان تلویزیون و میدان جهاد را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای شهر مشهد درباره آمار تلفات سیل گفت: طبق آخرین آمار 7 نفر فوت کرده و 12 نفر هم مفقود شده‌اند. برخی از مفقودی‌ها بچه‌هایی هستند که مدارسشان تعطیل شده بود؛ البته باید آخرین آمارها را اخذ کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور در پی سیل مشهد: این سه نفری که فوت کرده‌اند، کفن و دفن‌شان مجانی انجام شود وزیر کشور دولت ابراهیم رییسی در مشهدگفت این سه نفری که فوت کرده‌اند، کفن و دفن‌شان مجانی انجام شود احمد وحیدی وزیر کشور که در پی سیل مشهد به این شهر سفر کرده، در جریان یکی از بازدیدهای خود گفت: این سه نفری هم که فوت کرده‌اند، بدهید مجانی دفنشان کنند و کفن و دفنشان مجانی انجام شود.

وب‌گاه فرارو

احمد وحیدی وزیر کشور که در پی سیل مشهد به این شهر سفر کرده، در جریان یکی از بازدید‌های خود گفت: «این سه نفری هم که فوت کرده اند، بدهید مجانی دفنشان کنند و کفن و دفنشان مجانی انجام شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان مشهد، همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذر رضایی‌پور در گفتگویی با بیان اینکه افزایش حجم بارشهای رگباری، همراه با وقوع رعد و...

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس های مشکلات و بنیامین، کودکانی که در سیل دیروز مشهد فوت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فوری، از وقوع سیل در برخی از استان‌ها در روزهای آینده خبر داد. ساکنان این مناطق باید برای در امان ماندن از سیلاب، اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نشست با حضور نویسندگان و دست‌اندرکاران چاپ این کتاب برگزار شد. در ابتدا، حسام آبنوس، مجری نشست گفت: این چندمین کتابی است که درباره مکران نگاشته شده است. به نظر می‌رسد اهالی قلم به ضرورت توجه به برخی مناطق پی برده‌اند. پهنه سرزمینی که به آب‌های آزاد دسترسی دارد امیری‌فر، نویسنده این...

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا پیش‌بینی‌های هواشناسی می‌تواند صددرصدی و دقیق بشود؟!

وب‌گاه فرارو

«شورای شهر مشهد ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سیل اخیر در این رابطه با سیل مشهد مقدس تحقیق می‌کند و اگر قصوری از سوی مدیریت شهری رخ داده باشد قطعا به مراجع قضایی معرفی می‌شود. رئیس شورای عالی استان‌ها بر اساس قانون مکلف است اقدامات اساسی برای احقاق حقوق شورا‌ها انجام دهد.»

وب‌گاه عصر ایران

سیل در خراسان رضوی هفت قربانی گرفت که پنج نفر شان در سیلاب مشهد کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

وب‌گاه فرارو

لحظه عجیب ورود سیل و حرکت خودرو‌ها در کوچه‌های سیدی مشهد را ببینید.