یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس از پوستر بازی با استقلال رونمایی کرد.

وب‌گاه فرارو

هواداران تیم فوتبال پورتو و کارشناسان از تصمیم سرمربی تیم فوتبال پورتو انتقاد کردند و معتقدند این بازیکن باید در ضربات پنالتی، مشارکت می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس فوتبال با بیان اینکه خط دفاع و دروازه بان استقلال اصلی‌ترین نقاط قوت آبی پوشان است گفت: پیش بینی نتیجه این دیدار سخت است، زیرا هر دو تیم شرایط ویژه‌ای دارند.

وب‌گاه گسترش

اتریوم در ادامه رکوردشکنی به 4 هزار و 38 دلار رسید که رشد 7 درصدی در یک هفته اخیر داشته است.

وب‌گاه فرارو

ازدحام جمعیت، صدای بوق، نبود جای پارک، تردد کفی‌های باربر با انبوهی از بار بر روی آن، ترافیک سنگین و نبود جای پارک از معضلات شهروندان در محدوده بازار بزرگ تهران است. هرچند برخی با وجود این مشکلات یا از سر ناچاری برای رسیدن به محل کار یا برای خرید، خود را به بازار و چهارراه گلوبندک می‌رسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال‌ها است تهران معضل جای پارک دارد و این مشکل اطراف مراکز خرید و بازار بزرگ تهران بسیار حاد است.‌

وب‌گاه فرارو

دیوید بکهام، ستاره فوتبال جهان در گفتگو با برنامه «باشگاه فوتبال» شبکه ای‌اس‌پی‌ان، صحت ویدیوی مربوط به هنرنمایی با توپ و سه شوت سرکش در ساحل را تائید کرد. ستاره فوتبال انگلستان، منچستر یونایتد و رئال مادرید درباره این ویدیو که اخیرا در فضای مجازی پربازدید شده گفت: معلوم است که واقعی است. من چند ساعتی در ساحل بودم و برای این کار آماده شده بودم.

وب‌گاه گسترش

«ایستگاه 15خرداد»؛ حوالی 9 صبح. سیل جمعیت از مترو پیاده شدند و همه به‌سمت پله‌های خروجی حرکت کردند. با عبور از گیت خروجی مترو، قدم‌ها کندتر می‌شوند و حتی گاهی لازم است به‌طورکامل بایستید. یکی از خانم‌ها پشت‌سر هم به دختر کوچک خود تاکید می‌کند که «سرتو بالا بگیر مامان، خفه میشی».

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال برخی با فروش جای پارک آن هم از کف قیمت 300 هزار تومان اطراف بازار شهروندان را نقره داغ کرده و این موضوع گلایه مندی آنها را به همراه داشته است.

وب‌گاه فرارو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برگشت رم و برایتون در ترکیب اصلی جالوروسی به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

اتحادیه جهانی کشتی طی یکی، دو سال اخیر اهمیت ویژه‌ای به دوئل حسن یزدانی و دیوید تیلور داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند درخصوص برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح‌های حمایتی این وزارتخانه از هنرمندان سیستان و بلوچستان که در پی سیل اخیر در این استان دچار خسارت‌هایی شدند اظهار داشت: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح حمایتی از هنرمندان سیستان و بلوچستان توسط وزارت‌خانه اجرا و به این هنرمندان کمک مالی خواهد شد تا مشکلات معیشتی آنان جبران...

وب‌گاه فرارو

استقلال با ترکیب آشنا، اما با شرح وظایفی متفاوت در دربی پایتخت به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

ترکیب احتمالی پرسپولیس احتمالا با چند تغییر مواجه خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

علیرضا بیرانوند در آستانه دربی یک استوری عجیب منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که «امروز هوانیروز توانسته است بیش از 800 نوع قطعه مورد نیاز خود را تهیه کند و به خودکفایی برسد»، گفت که با دستیابی به این موفقیت و دیگر دستاوردها اکنون حدود 10 درصد از میانگین جهانی در رابطه با ادوات پروازی جلوتر هستیم.