یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

هواداران النصر از شکست این تیم برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بسیار عصبانی هستند.

وب‌گاه فرارو

دیدار دو تیم مدرن فیوچر و الاتحاد اسکندریه در لیگ مصر شاهد اتفاق هولناکی بود که وحشت را در دل بازیکنان، کادر فنی و هواداران دو تیم ایجاد کرد. به گزارش فرارو، احمد رفعت، بازیکن فیوچر در جریان دیدار تیمش مقابل الاتحاد (دوشنبه) در دقایق پایانی این بازی ناگهان بر زمین افتاد و بیهوش شد. ابراهیم محمد، داور این دیدار بلافاصله پس از سقوط بازیکن سابق تیم ملی مصر، در دقیقه 88، پایان بازی را اعلام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عسکری گفت: 2 میلیارد متر مکعب آب شیرین در سیل اخیر به دریا ریخته شد.

وب‌گاه فرارو

رونی کولمن، فیل هیث، جی کاتلر و آرنولد شوارتزنگر، هادی چوپان در جمع اسطوره‌های تاریخ بدنسازی این افراد در مجموع 35 قهرمانی در مسترالمپیا دارند!

وب‌گاه فرارو

سرمربی لاتزیو تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود گرفت

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف با اشاره به اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در سال جاری گفت: بازگرداندن اموال بابک زنجانی که به عنوان مطالبه ملی در کشور از آن یاد می‌شود، از جمله اقدامات موفق مجموعه اطلاعات سپاه است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره خرید‌های نیم‌فصل تیمش و اینکه چرا از برخی بازیکنان جدید در هیچ مسابقه‌ای استفاده نشده است، گفت: جدی می‌فرمایید؟! منظور شما چه کسی است؟

وب‌گاه فرارو

وحید کاظمی دیدار استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.

وب‌گاه فرارو

با وجود حذف تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها و شکست در برابر قطر فدراسیون فوتبال عقیده دارد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها خوب بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی حاصل شده و این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاده مرزی هرات - اسلام قلعه که افغانستان را به ایران وصل می‌کند امروز براثر جاری شدن سیل بسته شد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در دیدار فینال به مصاف تیم ژاپن رفت و با پیروزی 3 بر 1 مقابل این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه اعطای نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر حسین سلامی را موهبتی بزرگ برای سپاه توصیف کرد و گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است و به فضل الهی این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه فرارو

اولسان کره جنوبی با پیروزی مقابل چونبوک به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

وب‌گاه فرارو

بانوان استقلال در دربی 103 از درب غربی ورزشگاه آزادی و بانوان پرسپولیس از دری شرقی وارد می‌شوند