یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش بارش‌ها در نوروز و بالا آمدن ارتفاع موج دریا احتمال غرق شدن شناور‌ها افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ماه مستمری فوق العاده به حساب مددجویان کمیته امداد سیستان بلوچستان واریز شد یک ماه مستمری فوق العاده به حساب مددجویان کمیته امداد سیستان بلوچستان واریز شد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیته امداد از اهدای یک ماه مستمری فوق العاده به مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبرداد.

وب‌گاه فرارو

کل ورزش 20 تا 30 میلیون دلار ارز می‌خواهد، اما فقط در یک قلم 3 میلیارد دلار به چای دبش دادند! اینکه می‌گویند نداریم و تحریم هستیم و این‌ها، یک مقداری کم‌لطفی است. به تحریم ربطی ندارد، به سیاست‌های مملکت و اینکه وزارت ورزش نمی‌تواند حق خودش را بگیرد، مربوط است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته امداد از اهدای یک ماه مستمری فوق العاده به مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبرداد.

وب‌گاه فرارو

یک شخصیت شناخته‌شده سیاسی از رفتاری که با عادل فردوسی‌پور صورت گرفت ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت 10 روز از پویش همدلی هلال‌احمر تا دیروز، کمک‌های نقدی به خانوار‌های سیل زده سیستان و بلوچستان به 71 میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه فرارو

اینترمیامی با درخشش مسی و سوارس توانست برابر نشویل به پیروزی دست پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام پس از دربی یک استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

مهدی قایدی تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست در خانه روخی‌بلانکو از صعود به مرحله دوم حذفی این رقابت‌ها باز ماند.

وب‌گاه فرارو

5 کارشناس داوری صحنه مشکوک دربی 103 که در داخل محوطه جریمه استقلال رخ داد را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم داور درباره اعلام‌نکردن پنالتی برای سرخپوشان انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

طبق قانون، در صورت تساوی امتیاز بین تیم‌ها در انتهای فصل، تیمی در جدول رده‌بندی بالاتر قرار می‌گیرد که در تقابل‌های رودررو نتیجه بهتری گرفته باشد. در دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی پرسپولیس برگزار شد، بازی یک - یک شد. در دیدار برگشت، بازی صفر - صفر به پایان رسید. این بدان معنی است که اگر در انتهای فصل امتیازات این دو تیم مساوی از آب درآید، آن وقت استقلال به لطف گل زده بیشتر در خانه...

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسید با برگزاری دربی با VAR بخش اول خواسته فیفا برای مهسا قربانی شدنی باشد تا او شانس قضاوت در جام جهانی بعدی زنان را داشته باشد، ولی انگار حضور در اتاق VAR هم برای عده‌ای نگران‌کننده شده و ترس را به جان مسئولان ورزشی انداختند تا آن‌ها از انجام همین کار کوچک در حق داوران زن ایرانی خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین روزهای سال بازار موبایل همچنان با اخباری درباره موبایل های تقلبی و کلاهبرداری در قالب پیش‌فروش دست‌وپنجه نرم می‌کند. پس از کوروش کمپانی، در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر تاخیرهای طولانی یک فروشگاه اینترنتی در تحویل موبایل‌های پیش‌فروش شده منتشر شده است؛ تا جایی که رئیس انجمن واردکنندگان موبایل از تدوین دستورالعملی با هماهنگی سه قوه برای نظارت بر پیش‌فروش‌ها در این بازار خبر...

وب‌گاه فرارو

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی حاضر به حضور در نشست خبری مربی تیم فوتبال استقلال نشدند.