یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

قرار بود مهسا قربانی به عنوان داور در اتاق کمک داور ویدئویی داربی 103 حضور داشته باشد اما این مساله منتفی شد.

وب‌گاه فرارو

داوران دیدار امروز استقلال و پرسپولیس از محل برگزاری بازی و اتاق VAR دیدن کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خرید و فروش جای پارک در اطراف بازار تهران به 200 و 300 هزارتومانی رسید. قیمت خرید و فروش جای پارک در اطراف بازار تهران به 200 و 300 هزارتومانی رسید. به گزارش عرشه آنلاین، سال‌ها است تهران معضل جای پارک دارد و این مشکل اطراف مراکز خرید و بازار بزرگ تهران بسیار حاد است.

وب‌گاه فرارو

با وجود این که اوسمار اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش در داربی را پشت سر خواهد گذاشت، اما او را می‌توان در کنار باقی سرمربیان خارجی پرسپولیس در داربی بررسی کرد. همچنین جواد نکونام با وجود ثبت شکست‌های بیشتر مقابل پرسپولیس، اما بیش از دو سال است که به این تیم نباخته است.

وب‌گاه فرارو

چلسی در حال برنامه‌ریزی برای تغییر و تحولات در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

وب‌گاه فرارو

ستاره نوظهور بارسلونا در کانون یک جنجال داغ قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

پیراهن امضا شده تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا توسط رامین رضاییان و به نفع آسیب دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان در «سایت ایسام» به مزایده گذاشته شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت هتل‌ها در تعطیلات عید نوروز به شدت افزایش می‌یابد، به گونه‌ای که بسیاری از مسافران به دنبال اقامتگاه‌های ارزان قیمت می‌گردند تا بتوانند هزینه سفر خود را کاهش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطر شدت بیماری‌های پوستی و عفونت‌های زنانه در سیل سیستان و بلوچستان نگران کننده شده است خطر شدت بیماری‌های پوستی و عفونت‌های زنانه در سیل سیستان و بلوچستان نگران کننده شده است به گزارش عرشه آنلاین، گزارش زیر به خطر شدت بیماری‌های پوستی و عفونت‌های زنانه در سیل سیستان و بلوچستان می پردازد.

وب‌گاه فرارو

سرخ‌پوشان پایتخت احتمالاً با ترکیبی متفاوت از آنچه تصور می‌شد، در مسابقه دربی برابر استقلال صف‌آرایی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا مختاری با اشاره به درگیری‌اش با کشتی‌گیر ترک گفت: دعوا و درگیری حین کشتی پیش می‌آید، اما ما میهمان ترک‌ها بودیم و نباید آنطور حمله‌ور می‌شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران باحضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سایر مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوزه مدیریت بحران در محل ساختمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت از واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های خصوصی و منتفی شدن واگذاری با سایر نهاد‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پیش از شهرآورد تهران آمار و نکات جالب مربوط به این بازی حساس را از دست ندهید.

وب‌گاه فرارو

بازیکنانی هستند که احتمالا در دربی کار را روی نیمکت آغاز می‌کنند، اما با ورودشان به زمین می‌توانند حکم اسلحه پنهان را ایفا کنند.