دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه گسترش

بیت کوین با افزایش 4.8 درصدی به رکورد 71677 دلار در معاملات اروپا رسید که سود خریداران این ارز را در سال جاری میلادی به 70 درصد رساند.

وب‌گاه فرارو

ستاره سینمای ایران با انتشار عکسی برای ملی‌پوشان رشته پدل آرزوی موفقیت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پژوهشگر گردشگری، گفت: در تعطیلات نوروز شاهد رشد سفر‌ها هستیم که همین موضوع باعث می‌شود با تقاضای فراتر از نرمال برای دریافت ارز مسافرتی مواجه باشیم. سیاست‌های مستقیم و غیرمستقیم موثر بر نبض سفر، در عمده کشور‌ها با اولویت «حمایت از رونق مسافرت‌های داخلی» تنظیم و اجرایی می‌شود؛ اما در حال حاضر یک تصمیم ارزی در هفته‌های اخیر باعث شده جذابیت «سفر خارجی» بر «گردشگری داخلی» مسلط شود. ماجرا...

وب‌گاه فرارو

سرمربی سابق استقلال گفت: پرسپولیس برای دربی پیش رو مشکلات زیادی دارد.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس در حالی مهیای بازی با استقلال می‌شود که در این بازی دو مهره اصلی خود را در خط دفاع در اختیار نخواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

حسین رضازاده که به دلیل بیماری دیابت در بیمارستان بستر شده بود ترخیص شد.

وب‌گاه فرارو

مدافعان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌سازترین آزمون نیم فصل دوم خود را در شرایطی مقابل یکدیگر پشت سر خواهند گذاشت که در بین تیم‌های لیگ برتر جزو برترین‌ها به شمار می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت بزرگ‌ترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین در روز دوشنبه به بالاترین رقم خود رسید و از 71000 دلار عبور کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی النصر عربستان به دنبال حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت که مشکلی با اخراج ندارد.

وب‌گاه فرارو

النصر عربستان با شکست خانگی برابر العین امارات شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام که همه می‌گویند دنباله‌روی سبک کی‌روش است بسیار واقع‌گرایانه و اقتصادی به فوتبال نگاه می‌کند. تیم‌های جواد نکونام در دفاع ساختاری منسجم و عالی دارند و روی تک موقعیت‌ها میخ پیروزی خود را می‌کوبند. پس حالا که نتیجه تساوی هم برای این تیم کارساز است چرا همین روش را ادامه ندهند؟

وب‌گاه فرارو

پیش‌ازاین زمانی که برای اولین بار جواز حضور زنان در ورزشگاه بعد از تهیه بلیت فراهم شد، آن‌ها در طبقه پایین و پشت دروازه نشستند؛ ولی ظاهرا خوشحالی این عده از دختران علاقه‌مند به فوتبال پس از گل‌زنی تیم محبوب، به مذاق عده‌ای خوش نیامد. چنین شد که دستوری از بیرون، آن‌ها را به طبقه دوم ورزشگاه در پرت‌ترین جایگاه ممکن برد تا احتمالا از تیررس دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری پنهان بمانند.

وب‌گاه عصر ایران

سیل، بارندگی و جاری شدن روان آب در نقاط مختلف جنوب سیستان و بلوچستان سبب وارد کردن خسارت های فراوان و تخریب زیر ساخت های جنوب استان شده است. پس از پایان امدادرسانی ها به مناطق سیل زده عملیات واکسیناسیون دام ها از سوی دامپزشکی آغاز شده تا از تلف شدن و از دست رفتن سرمایه های مردم جلوگیری شود./ ایرنا

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به ارائه طرح و خدمت توسط صندوق اعتباری هنر، از امید بخشی، توانمند سازی هنرمندان، نهادینه شدن عدالت فرهنگی و شفافیت به عنوان مهمترین اقدامات این مجموعه در سال جاری نام برد گفت: این مجموعه با فعالیت ها و اقداماتی که طی دو سال گذشته در دولت مردمی انجام داده به عنوان موفق ترین نهاد حمایتی از هنرمندان توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام...

وب‌گاه فرارو

تصاویری از لیگ فوتبال ازبکستان منتشر شده که یک بازیکن با بالا آوردن پای خود به بدن بازیکن رقیب ضربه‌ای وارد می‌کند. این اتفاق در مقابل داور رخ داد و منجر به اخراج بازیکن شد.

وب‌گاه فرارو

رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران اقدام جالبی درخصوص کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان انجام داد.