شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیمرغ بلورین

سیمرغ بلورین

خبرگزاری تسنیم

مهدی نورمحمدی در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» کارگاه خلاقیت و نوآوری در مستند حیات وحش برگزار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر فیلم سینمایی «اتاقک گلی» و برنده چهار سیمرغ بلورین از جشنواره فجر گذشته گفت: با 2 اثر دفاع مقدسی دیگر به چهل و دومین دوره این رویداد بین‌المللی می‌آیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در زمانی که بحث بر سر لزوم تولید فیلم سینمایی از ژانرهای گوناگون و نگرانی از تک‌ژانری شدن سینما به مسئله‌ای جدی در سینمای ایران تبدیل شده است، فیلمی همچون «قرمز» که مدتی است روانه شبکه نمایش خانگی شده، یادآور جای خالی بسیاری از گونه‌های جذاب سینماست.

خبرگزاری تسنیم

این روزها اخبار مختلفی درباره آثار تولیدشده توسط ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر می‌شود و بازار گمانه‌زنی در این زمینه داغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: امیرعباس ربیعی که این روزها مشغول تولید فیلم «احمد» است؛ پیش از این دو فیلم «لباس شخصی» و «ضد» را ساخته؛ دو فیلم سیاسی که اولی به اکران نرسید و توقیف شد و دومین اکرانش از نیمه آذر شروع شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سرسام آور ساعت میلیاردی امیر جدیدی همه را متعجب کرد.

خبرگزاری تسنیم

یلدایی‌های تلویزیون آرام آرام خودشان را مهیای طولانی‌ترین شبِ سال می‌کنند که «بگو بخند» یکی از آن ویژه‌هاست. همچنین سریال «مستوران» از شنبه در قالب 5 قسمت خلاصه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم

تیزر فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی همزمان با آغاز اکران، منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رضا عطاران یک سال پس از «انفرادی»، با فیلم جدید کیانوش عیاری به سینماها آمده و قرار است تا آخر سال هم با یک فیلم دیگر روی پرده سینماها باشد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت زنده‌یاد پروانه معصومی در مسجد بلال گفت: این هنرمند بدون لکنت از ارزش‌ها و آرمان‌ها می‌گفت و دفاع می‌کرد و هیچ ترس و نگرانی از واکنش‌ها نداشت.

وب‌گاه گسترش

بهنوش طباطبایی با انتشار این پست در اینستاگرام خود از این تصویر خاصی که در مراسم زنده یاد داریوش مهرجویی از او ثبت شده نوشت. بهنوش طباطبایی با انتشار این پست در اینستاگرام خود از این تصویر خاصی که در مراسم زنده یاد داریوش مهرجویی از او ثبت شده نوشت. بهنوش طباطبایی (زاده 27 اردیبهشت 1360) بازیگر ایرانی است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز 2: رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر...