شنبه 29 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آثاری چون فیلم‌های سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» و «شادروان» و مجموعه «متهم گریخت»، از بیماری گوارشی رنج می‌برد و چند وقتی است در منزل شخصی خود بستری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جایزه بهترین پویانمایی جشنواره بین‌المللی فیلم فضایی (Tsiolkovsky ISFF) روسیه به پویانمایی سینمایی «مسافری از گانورا»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکل بیکاری و تامین معیشت هنرمندان سینما سابقه ای طولانی دارد، نگاهی به گذر دهه های پیشین نشان از این دارد که همواره بخشی از اصحاب سینما به نیاز، تمنای یاری از مراجع و نهاد های دولتی داشته اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بسیاری در فضای رسانه اعلام کرده‌اند که خبری از فصل سوم «سرزمین مادری» نخواهد بود یا عده‌ای بازپخش دوباره فصل های گذشته این سریال را سوژه کرده‌اند اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد فصل سوم در حال آماده‌سازی برای رسیدن به آنتن شبکه سه سیماست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی و آثار برجسته فرهنگی خلق‌شده توسط دانشجویان خوابگاهی و ترغیب آن‌ها به مشارکت جدی‌تر در حوزه فرهنگی و اجتماعی، این جشنواره را طراحی کرد که فراخوان دومین دوره آن از دی‌ماه 1402 در دو قسمت رقابتی و نمایشگاهی منتشر شد. دانشجویان خوابگاهی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد که در گام پانزدهم خود از 18 الی 21 ادیبهشت‌ماه به میزبانی بافق یزد با حضور 14 گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار شد مراسم اختتامیه خود را مهمان امام‌زاده عبدالله (ع) بود. کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در آغاز این مراسم با شادباش آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه و تقدیر از مردم و مسئولین شهر...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «تولدیک‌سالگی» در واقع داستانیست که توسط گروهی متشکل از نویسنده، کارگردان و بازیگران خانم پیرامون قصه زنان در قاب مونولوگ روایت می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تعطیلات آخر هفته، نمایشگاه روز شلوغ و پرمخاطبی را به خود دید. با توجه به تعداد مخاطبان، آمار 3 کتاب پرمخاطب هر انتشارات در حوزه تاریخ هنر، موسیقی، سینما، تئاتر، نمایش‌نامه، طراحی، دیزاین، معماری، عکاسی، انیمیشن، مد و فشن، تصویرگری و... را در فهرستی تدوین کردیم. البته اقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران به کتاب‌های حوزه سینما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان