شنبه 29 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه تابناک

در نخستین دوره‌های جشنواره فیلم فجر، سیدمحمد بهشتی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دبیر جشنواره فجر بود و فقط در دوره عزت الله ضرغامی و سیف الله داد، رئیس سازمان سینمایی یا معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راساً دبیر جشنواره فیلم فجر بود که همان زمان نیز انتقادهایی را در پی داشت. در ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی درباره تغییر محمد خزاعی شنیده و از قضا یکی از گزینه‌ها مجتبی امینی خوانده...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

شکایت باشگاه پرسپولیس از 6 عضو تیم فوتبال استقلال و همچنین این باشگاه رد شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش «پس از» اثری جذاب و دیدنی است که به موضوعی اجتماعی می‌پردازد؛ موضوعی که به راستی همه‌ی ما باید با نگاه دیگری آن را مطالعه کنیم.

خبرگزاری تسنیم

روزهایی که نمایشگاه کتاب مثل هر ساله ناشران، نویسندگان و علاقه‌مندان را دور هم جمع کرده، جای خالی برنامه‌هایی به سبکِ «کتاب باز» بیشتر احساس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گشت و گذار پرفورمنس‌ها (گروهی از هنرمندان) با لباس‌های سنتی و محاسنی بلند که هر کدام یکی از کتاب‌های مشاهیر و ادیبان را در هم دست گرفته اند از نکات جالب این روزهای نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حکایت شمس و مولانا بی شک یکی از اسرار آمیز ترین، جذاب ترین و در عین حال پیچیده ترین حکایت هایی است که تاریخ این سرزمین با آن روبروست و شاید به همین دلیل است که کمتر کسی به خود جرعت داده است تا نقشی از آن بر پرده تصویر بنشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگداشت کیانوش عیاری به مناسب افتتاح گنجینه جوایز او در موزه سینما با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و علاقه‌مندان به سینمای او برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای شورای سواد فضای مجازی ساترا در دیدار رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی پیشنهادهایی را برای شناسایی و معرفی مفاخر کشور مطرح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آراء کمیته انضباطی درخصوص جنجال‌هایی که در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن رخ داد، اعلام شد.

وب‌گاه تابناک

رأی مربوط به مهدی هاشمی نسب کمک مربی آبی‌ها قطعی است ولی رأی محرومیت امید حامدی فر به یک جلسه عدم همراهی تیم، به مدت شش ماه تعلیق شده

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با حکم کمیته انضباطی، مهدی هاشمی نسب دو جلسه قطعی و امید حامدی فر یک جلسه تعلیقی محروم شدند. انتهای پیام /

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آثاری چون فیلم‌های سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» و مجموعه «متهم گریخت»، از بیماری گوارشی رنج می‌برد و چند وقتی است در منزل شخصی خود بستری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه برگزاری آیین پاسداشت زبان فارسی و همچنین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی میزبان نشست خبری رئیس فرهنگستان با خبرنگاران بود.