یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه فرارو

پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. او گفت قصد دارد به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند. این دختر ایرانی کیست؟ ماه‌هاست ارتباط سرمربی سپاهان با شیدا مقصدلو بازیگر ایرانی سر زبان‌ها افتاده است. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. سرمربی سپاهان پس از این اظهارات غیرمنتظره گفت قصد دارد به زودی...

وب‌گاه فرارو

سرعتِ محدود انسان برای جابه‌جایی باعث شد تا به حیوانات به چشم وسیله‌ای برای حمل‌ونقل نگاه کند که هرچند سرعت و توان بیشتری از خودش داشتند، اما بازهم تغییر چشمگیری در مدت زمان رسیدن به نقطه دلخواه ایجاد نمی‌کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای، توسط صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» را، ببینید

وب‌گاه خبر آنلاین

داریوش مهرجویی مهر سال گذشته در منزل شخصی‌اش و همراه با دخترش به قتل رسید.

وب‌گاه فرارو

اگر گمانه‌زنی‌ها و نقل قول‌هایی که درباره شکل‌گیری طرشت در دوره سلجوقی را ملاک قرار بدهیم، قدمت این محله به 800 سال می‌رسد. تپه سیف که در غربی‌ترین بخش طرشت واقع شده مکانی است که در منابع مکتوب از آن به عنوان استراحتگاه موقت طغرل سلجوقی یاد شده و به همین دلیل تاریخی‌ترین نقطه طرشت به حساب می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان عاشقانه و عارفانه مولانا و شمس در فیلم سینمایی «مست عشق» با کارگردانی حسن فتحی در کمتر از دور روز نزدیک به 15 میلیارد تومان فروش داشت.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس لایحه بودجه 1403 امسال در مجموع 161 هزار میلیارد تومان یارانه برای نان اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت 2 جایزه شد.

وب‌گاه فرارو

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 90 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت 3 جایزه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم! اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی، بازیگر ایرانی در مصاحبه با رادیوفردا: به گزارش عرشه آنلاین، اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مصاحبه ای از شرایط سخت زندگی در اروپا گفت و عنوان کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی...

وب‌گاه عصر ایران

فیم سینمایی «مست عشق» با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در شروع اکران خود موفق به شکستن رکورد فروش روزانه در سینمای ایران شد.

وب‌گاه فرارو

سردار احمدرضا رادان گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادنش وقتی به شهید "علم الهدی" گفتند خرمشهر سقوط کرد گفت دعا کنید دل را از دست ندهیم خرمشهر را می‌توان پس گرفت، اما اگر دل سقوط کند خرم شهر‌ها پس از خرمشهر سقوط می‌کند وآن وقت است که در شهر‌های سقوط کرده زندگی خواهیم کرد.

وب‌گاه فرارو

«در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد. تالاب جازموریان با 108 هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.»