شنبه 29 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینماشهر از نصب «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» در پردیس‌های سینمایی تهران، شهرستان‌ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کنان سوباشی» از اساتید بنام فناوری‌های نوین سینما در ترکیه، به دعوت انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاهی تخصصی برگزار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه سینماشهر از نصب «گیشه آنلاین» و اطلس سینمای ایران» در پردیس‌های سینمایی تهران، شهرستان‌ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تئاتر «سینگل» نوشته مهدی ضیاءچمنی خردادماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد برای محمد رسول اف و فیلم جدید او به نام دانه های انجیر مقدس خط و نشان کشید. وزیر ارشاد برای محمد رسول اف و فیلم جدید او به نام دانه های انجیر مقدس خط و نشان کشید. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تولید فیلم‌های زیرزمینی و همچنین راه‌یابی فیلم «دانه‌های انجیر مقدس» از محمد رسول‌اف به کن گفت: این تخلف محرزی است. او همچنین می‌گوید نمایشگاه کتاب...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تولید فیلم‌های زیرزمینی و همچنین راه‌یابی فیلم «دانه‌های انجیر مقدس» از محمد رسول‌اف به کن گفت: این تخلف محرزی است. او همچنین می‌گوید نمایشگاه کتاب روز جمعه انقدر شلوغ بود که نگران تردد معمولی افراد بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر ساخت فیلم‌های زیرزمینی و شرکت در مسابقات خارجی گفت: انتشار چنین فیلم‌های خلاف قانون است و ما هرجایی که مطلع باشیم جلوی آن را به وسیله نهادهای قانونی می‌گیریم و در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی درباره استقبال از نمایشگاه کتاب تهران، برخورد با ساخت فیلم‌های زیرزمینی و کارگردان متخلف و انتصاب محمد خزاعی به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

راجر کورمن، تهیه‌کننده مستقل پیشگام و سلطان فیلم‌های کم هزینه در 98 سالگی از دنیا رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سهراب پورناظری کنسرت نمایش «سی‌صد» را با داستانی تازه نوشته محمد رحمانیان به روی صحنه می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با معرفی دبیر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر، این رویداد مهم هنری رسما کلید خورد.