شنبه 14 مهر 1403

سی و دومین جشنواره تئاتر زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سی و دومین جشنواره تئاتر زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، این جشنواره به صورت غیرحضوری برگزار و فقط فیلم آثار توسط هیات داوران ارزیابی می‌شود.

حسین نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان، قرار بود این جشنواره 27 تا 30 آبان امسال برگزار شود ولی به علت شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و عدم تولید آثار جدید، این رویداد هنری در تاریخ مقرر برگزار نشد و موعد برگزاری جشنواره به تاریخ 27 تا 29 آذرماه امسال موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند فیلم موجود آثار از قبل تولید شده خود را در سه نسخه لوح فشرده (CD یا DVD) به دبیرخانه ارائه دهند.

نجفی به شرایط آثار جهت شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان اشاره کرد و گفت: آثاری که در جشنواره های استانی سه سال گذشته شرکت نکرده باشند، حایز شرایط شرکت در سی و دومین جشنواره تئاتر استان هستند.

وی ادامه داد: متقاضیان مهلت دارند با ارائه مجوز نویسنده و تکمیل فرم ثبت نام تا پایان وقت اداری 25 آذرماه در سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان شرکت کنند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: برگزیدگان این جشنواره به دبیر خانه جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا سال گذشته در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از 14 اثر متقاضی شرکت در جشنواره، 9 اثر در بخش رقابتی حضور یافتند.

*س_برچسب‌ها_س*