دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته، صعود روز گذشته را کاملا پس گرفت و شاخص کل با ریزشی 6500 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و176 هزار واحدی برگشت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش 6 هزار و 598 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 176 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 110 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام این هفته نشانه‌های مثبتی نشان می‌دهد، اما احتمالاً این روند مثبت، هیجان‌انگیز نخواهد بود. بنابراین، ممکن است بهتر باشد که در برابر وسوسه‌های هیجانی مقاومت کنیم. در همین حال، با توجه به اطلاعات شفافی که از سه هلدینگ بزرگ وغدیر، فارس و وامید منتشر شده، به نظر می‌رسد که آنها به طور جدی در حال دنبال کردن برنامه‌های تجدید ارزیابی هستند.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: پیش‌بینی می‌شود برای هفته جاری، بورس، روند تعادلی خود را حفظ کند و احتمال این وجود دارد که در دی‌ماه شاخص کل بورس، پس از سپری کردن اصلاح زمانی فعلی، روند رو به بالایی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز به واسطه گروه مخابراتی و نمادهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی مثبت شد چرا در انتهای هفته گذشته خبر افزایش تعرفه‌های خدمات اینترنتی به میزان 30 درصد در بازار حسابی سر و صدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار خبری مبنی بر پاسخ وزیر صمت به نامه ریاست جمهوری در خصوص لغو عوارض صادراتی دست به دست شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 10 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 5 هزار و 162 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشد 5315 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 182 هزار و 725 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 9 دی ماه 1402، بازار سهام با افزایش 5314 واحد به پایان رسید و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 182 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز با افزایش 5 هزار و 314 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 182 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس امروز شنبه 9 دی با 5 هزار و 315 واحد افزایش به 2 میلیون و 182 هزار و 725 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در پایان معاملات هفته نخست دی ماه 1402، شاخص کل بورس تهران با کاهش به سطح دو میلیون و صد و هفتاد و هفت هزار واحد رسید. در آخرین روز کاری هفته گذشته، ارزش معاملات خرد به بیش از چهار تریلیون تومان رسید. با افت شاخص کل، مجددا شاهد خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم.