دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام دومین روز کاری هفته را اگرچه در ابتدا با برتری تقاضا آغاز کرد، اما رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به ساعات انتهایی بازار بر فشار عرضه‌ها افزوده شد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی هزار و 100 واحدی به 2 میلیون و 154 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 3 هزار واحدی به ارتفاع 760 هزار واحد...

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته با رشدی جزئی به ارتفاع 2 میلیون 151 هزار واحد رسید و میانه ی کانال 2 میلیون و100 هزار واحدی را حفظ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با هزار و 104 واحد افزایش معادل 5 صدم درصد به دو میلیون و 154 هزار و 816 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاهد خروج 41 میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 17 دی ماه) با رشد یک هزار و 104 واحدی، در ارتفاع 2 میلیون و 154 هزار و 816 واحد قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 17 دی ماه 1402، بازار سهام با افزایش 1106 واحد به پایان رسید و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 154 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 612 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

ارزش معاملات گروه خودروسازی امروز بسیار قابل توجه بود و بیش از 639 میلیارد تومان برای معاملات سهم این گروه ثبت شد. در رتبه دوم، فلزات اساسی قرار گرفتند، با ارزش معاملاتی حدود 192 میلیارد تومان. توجه کنید که ارزش معاملات این گروه با فاصله قابل توجهی در رتبه دوم قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام روز شنبه پس از تجربه چهار پله ریزش در دومین هفته دی ماه با بازگشت شاخص‌های سهامی در نیمه دوم معاملات مواجه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقم ارزش معاملاتی گروه خودرویی امروز قابل توجه بود و بیش از 639 میلیارد تومان ارزش معاملاتی سهم گروه خودرویی بود و فلزات اساسی در جایگاه دوم قرار گرفت البته که ارزش معاملاتی این گروه با فاصله خیلی قابل توجهی در رتبه دوم قرار گرفته است و ارزش 192 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار سرمایه برخلاف بازارهای مالی در جریان معاملات امروز روند منفی نداشت و مانند روزهای گذشته حرکت کرد.

وب‌گاه فرارو

امروز (شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش هزار واحد افت کرد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز 1533 واحد افت کرد اما گروه های خودرویی و سرمایه‌گذاری عمدتا مثبت شدند و در سوی مقابل، انبوه‌سازی‌ها کاهش را تجربه کردند.

خبرگزاری اکو نیوز