دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 8230 واحد همراه شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 3 دی‌ماه شاهد خروج 289 میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاست‌های تثبیت اقتصادی و اعمال سیاست‌های انقباضی برای کنترل نقدینگی اثرخود را بر بازارها نمایان کرده و از بهار امسال تاکنون بازار دارایی‌ها با نوسان‌های پرشتاب مواجه نشده‌اند سرمایه گذاران در کدام بازار بیشتر از همه سود کردند؟ سیاست‌های تثبیت اقتصادی و اعمال سیاست‌های انقباضی برای کنترل نقدینگی اثرخود را بر بازارها نمایان کرده و از بهار امسال تاکنون بازار دارایی‌ها با نوسان‌های پرشتاب...

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه بعد از رشد هفته های اخیر، مجددا با کاهش ارزش معاملات به روزهای رکودی خود بازگشته، به طوری که اکثر نمادهای بازار در محدوده صفر تابلو معامله شدند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 3 دی 1402، شاخص کل بورس با کاهش روبه‌رو شد و 8230 واحد افت کرد. بنابراین، با پایان فعالیت‌های بازار در این روز، شاخص به رقم 2,200,112 واحدی رسید و معاملات نیز با این کاهش به پایان رسید. بازار بورس در تاریخ 3 دی ماه با ریزش مواجه شد و اغلب سهام‌های موجود در این بازار از کاهش قیمت خبر می‌دادند. این شرایط سبب شد تا بیشتر نمادها به رنگ قرمز درآیند، که نشان گر کاهش یافتن ارزش آن‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس امروز یکشنبه 3 دی با 8 هزار و 230 واحد کاهش به 2 میلیون و 200 هزار و 112 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز 3 دی ماه با افزایش 248 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 208 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

در ماه خرداد امسال، شاخص کل بورس تهران 2.2 میلیون واحد را به‌عنوان سطح حمایتی در نظر گرفته بود. با شکسته‌شدن این محدوده، حالا این سطح به مقاومت تبدیل شده است. اخیراً شاخص کل قدرت عبور از این سطوح مقاومتی را نداشته است. بر اساس آخرین گزارش‌های انتشار یافته توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، تعداد کد‌های فعال در بازار سهام در هفته گذشته حدود 340 هزار نفر بوده است. این تعداد در مقایسه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز شاخص برای دومین روز تعدیل شد و ریزش اندکی را ثبت کرد، اما با این تفاوت که دیروز 60 درصد نمادهای بازار سبزپوش بودند و شاخص هم وزن رشد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز شنبه معاملات دی ماه را با ثبات شاخص کل بر سطح 2 میلیون و 200 هزار واحدی به پایان رساند. آمار معاملات نشان از افزایش صبوری معامله گران دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز خبری در بین اهالی بازار سرمایه دست به دست می‌شد که اپراتورهای اینترنت همراه و ثابت با ارسال نامه‌ای، از رئیس‌جمهور خواستند تا تعرفه بسته‌های اینترنت همراه بالاتر از دو گیگابایت، 100 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری همان‌طور که بازار انتظارش را داشت کمتر از 1 درصد افت را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص‌های بورس در روزی که ارزش معاملات خرد در بازار سهام افزایش یافت، حرکت خلاف جهت از خود نشان دادند.

خبرگزاری فارس