دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 16 دی ماه 1402، شاخص کل بورس تهران با افت 1533 واحدی روبه‌رو شد و به سطح 2,153,701 واحد رسید. این نشانگر کاهش قابل توجهی در ارزش کلی بازار بورس در آن روز است. تا پایان روز و بسته شدن بازار، معاملات با کاهش قابل توجهی به اتمام رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص در نیمه اول معاملات ریزش کرد اما در یک ساعت پایانی روند صعودی پیدا کرد و با این حال نتوانست بالاتر از سطح روز چهارشنبه قرار بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار 14.090 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4659 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه 16 دی ماه با ادامه روند نزولی و افت یک هزار و 533 واحدی، در ارتفاع 2 میلیون و 153 هزار و 701 واحد قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش هزار و 533 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 153 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 16 دی ماه) با ادامه روند نزولی و افت یک هزار و 533 واحدی، در ارتفاع 2 میلیون و 153 هزار و 701 واحد قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 62 واحد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: هدف اول میان مدت شاخص کل بورس محدود 2.350.000 واحد، پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران معاملات روز شنبه را پس از چهار پله افت تراز شاخص کل آغاز خواهد کرد و افزایش ریسک سیاسی بازار احتمال تداوم افت تراز را افزایش داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: دی ماه 1402 نیز به نیمه رسید و بازار بورس اوراق بهادار سردتر از سال‌های گذشته در حال سپری‌کردن روزهای معاملاتی خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش متوسط ارزش معاملات خرد و تداوم خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل ریزش داشت و در انتهای هفته نوسانات روزانه شاخص‌ها کاهش یافت.

وب‌گاه گسترش

رسیدن شاخص کل بازار سهام به نقطه حمایتی و نیز تصمیمات اخیر درخصوص قیمت‌گذاری خودرو، دو عنصر مهمی هستند که بر انتظارات بازار بورس برای هفته آتی تأثیرگذار می‌باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس پس از در دومین هفته متوالی روند نزولی تجربه کرده، سرمایه حقیقی از بورس خارج شد و میانگین معاملات خرد سهام نیز ریزش کرده است. در مجموع کل هفته 878 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 176 میلیارد تومان بود. بورس پس از در دومین هفته متوالی روند نزولی تجربه کرده، سرمایه حقیقی از بورس خارج شد و میانگین معاملات خرد سهام نیز ریزش کرده است. در مجموع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 1.02 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 155 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: وقتی کلیت بازار بورس فضای خوبی ندارد فرصت برای خودنمایی و جلب تقاضای بازار و نوسان‌گیران فراهم می‌شود.