دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایران، باز شدن مرز‌های اقتصادی می‌تواند سرمایه‌گذاران مشتاق را به سمت کشور کشانده و با توجه به عملکرد نسبتا مقبول بازار سرمایه ایران در بلندمدت، موجب جذب سرمایه خارجی در این زمینه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز 745 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 2 میلیون و 211 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران در شرایطی به استقبال معاملات آخرین روز هفته می‌روند که دیروز نیز همانند دو روز پیشین شاخص کل رشد کرد اما شاخص هم وزن ریزش کرد.

وب‌گاه گسترش

در روز سه‌شنبه، بازار سهام شاهد افت تراز شاخص هم‌وزن و کاهش ارزش معاملات خرد بود. این وضعیت ممکن است باعث افزایش احتمال ریزش شاخص‌ها در روز چهارشنبه شود. در روز سه‌شنبه، شاخص کل بورس با افزایش 4,218 واحدی به رقم 2 میلیون و 211 هزار و 872 واحد رسید. در عین حال، شاخص کل هم‌وزن با کاهش 720 واحدی به سطح 762 هزار و 900 واحد ایستاد. همچنین، شاخص کل فرابورس با افت 0.9 واحدی به رقم 26 هزار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام روز سه‌شنبه شاهد افت تراز شاخص هم‌وزن در کنار ریزش ارزش معاملات خرد بود که احتمال ریزش شاخص‌ها در روز چهارشنبه را افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس امروز سه شنبه 28 آذر با 4 هزار و 219 واحد افزایش به 2 میلیون و 211 هزار و 872 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش 17 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 792 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 27 آذرماه 1402، بازار سهام با صعود 4219 واحد به پایان رسید. در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس به سطح 2 میلیون و 211 هزار واحد رسید. در جریان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد با بازدهی بالا، به طور قابل توجهی در قیمت خود رشد کرد. این شرکت با رنگ سبز و در لیست سهام‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت. افزایش قیمت سهام شرکت فارس در طول معاملات روزانه، بهبود ارزش سهام آن...

وب‌گاه الف

بازار بورس امروز هم مقداری افزایش یافت و شاخص کل با رشد 4219 واحد به رقم دو میلیون و 211 هزار واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 4 هزار و 218 واحد افزایش معادل 19 صدم درصد به دو میلیون و 211 هزار و 872 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در نهایت در جریان معاملات امروز 410 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افزایش 4 هزار و 219 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 211 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز 476 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 2 میلیون و 207 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با رشد تراز شاخص‌های اصلی و افزایش قابل توجه ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد تداوم روند ورودی جریان پول حقیقی به سهام بود.