دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی روند قیمت‌ها در طول سه ماه گذشته نشان می‌دهد که سکه امامی 5.7 درصد، هر گرم طلای 18عیار 6.3 درصد، دلار 1.2 درصد و بورس 4.1 تغییر قیمت داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش 2.43 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 210 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس ازچندین روز صعود، روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران عقب‌نشینی کرد و با 1638واحد کاهش به 2میلیون و 210هزار واحد رسید. به‌نظر می‌رسد اگر شاخص بورس نتواند در هفته بعد موقعیت خود را در محدوده 2.2میلیون واحد حفظ کند، شاخص با نزول بیشتری مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک تحلیلگر بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بازار بورس گفت: احتمالا بازار با تاثیر از این اتفاق در دی ماه حرکت رو به رشد دیگری را تجربه کند. در حال حاضر بازار تحت تاثیر بودجه و بازار بدهی مقداری خنثی است؛ اما این وضعیت ادامه‌دار نخواهد بود. یک تحلیلگر بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بازار بورس گفت: احتمالا بازار با تاثیر از این اتفاق در دی ماه حرکت رو به رشد دیگری را تجربه کند. در حال حاضر...

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، همه شاخص‌های عملکردی بورس هم راستا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات سهام با کاهش 27 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل مواجه بود.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 29 آذر 1402، شاخص کل بورس تجربه کاهشی را پشت سر گذاشت و با افت 1629 واحدی مواجه شد. در نتیجه فعالیت‌های بازار در این روز، شاخص به سطح 2,210,227 واحدی رسید و معاملات با این نتیجه به پایان رسید. در تاریخ 29 آذر ماه، بازار بورس با شروعی ریزشی روبرو شد و بسیاری از نمادهای بورسی قیمت خود را کاهش دادند. این وضعیت باعث شد که بسیاری از نمادها رنگ قرمز را به خود بگیرند که نشانگر کاهش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سهام 8 میلیارد و 100 میلیون برگه سهم بود و در نهایت هم 359 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با هزار و 630 واحد کاهش معادل 7 صدم درصد به دو میلیون و 210 هزار و 227 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش هزار و 629 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 210 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 29 آذر با یک هزار و 629 واحد کاهش به 2 میلیون و 210 هزار و 227 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایران، باز شدن مرز‌های اقتصادی می‌تواند سرمایه‌گذاران مشتاق را به سمت کشور کشانده و با توجه به عملکرد نسبتا مقبول بازار سرمایه ایران در بلندمدت، موجب جذب سرمایه خارجی در این زمینه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز 745 واحد کاهش یافت و در ارتفاع 2 میلیون و 211 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران در شرایطی به استقبال معاملات آخرین روز هفته می‌روند که دیروز نیز همانند دو روز پیشین شاخص کل رشد کرد اما شاخص هم وزن ریزش کرد.