دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس تهران امروز (یکشنبه، 19 آذر) با رشد 112 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 161 هزار و 77 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه 19 آذر با رشد 112 واحدی به 2 میلیون و 161 هزار و 77 واحد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام دومین روز کاری هفته را بر خلاف روز‌های گذشته با فشار عرضه آغاز کرد. البته رفته رفته و هر چقدر که بازار به ساعات پایانی خود نزدیک شد از فشار عرضه‌ها کاسته و بازار متعادل شد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به 2 میلیون و 161 هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 1800 واحدی به ارتفاع...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه 19 آذر با رشد 112 واحدی به 2 میلیون و 161 هزار و 77 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای معاملات امروز شاخص کل بورس با افزایش 112 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 161 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه دومین روز کاری شاخص کل رشد یا ریزشی را تجربه نکرد اما شاخص هم وزن با رشدی 1800 واحدی به ارتفاع 746 هزار واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 19 آذر ماه 1402، بورس با رشد ناچیز 112 واحدی به کار خود پایان داد. شاخص کل نیز در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 161 هزار واحد ارتقا یافت. در جریان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد به عنوان یکی از نمادهای با بازده بالا در بازار، رشد قابل توجهی در قیمت خود نشان داد. این شرکت با رنگ سبز و روند صعودی در لیست سهام‌هایی که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کردند، قرار گرفت....

وب‌گاه گسترش

داداش زاده گفت: احتمال رشد خیلی شارپی در بورس تا پایان سال دیده نمی شود. با این روند شاخص کل از 2 میلیون و 500 هزار واحد فراتر نمی رود. همچنین بازار خیلی کشش عرضه اولیه های جدید را ندارد. معاملات بورس در هفته های اخیر تحت تاثیر یک اتفاق مثبت در شرکت های بورسی، رنگ و بوی رشد به خود گرفت و کلیت بازار رو به بالا حرکت کرد، اما در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته و همچنین در آغاز هفته جاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز 19 آذر با کاهش 4 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 160 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز شنبه، شاخص‌های فرابورسی عملکردی کاملا معکوس به نسبت شاخص‌های اصلی بورس تهران به ثبت رساندند؛ اما عملکرد شاخص کل هم‌وزن در بازار فرابورس نیز بهتر از شاخص کل بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با کاهش تراز شاخص کل و خروج سرمایه حقیقی از سهام و صندوق‌های درآمد ثابت پشت سر گذاشت. افزایش اندک ارزش معاملات خرد در روز شنبه با افت تراز شاخص کل و هم‌وزن که به نیمه اول بازار تعلق داشت؛ نشان دهنده ضعف چشم‌انداز‌های کوتاه مدت بازار سهام در دید حقیقی‌ها داشت.

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت حدود 0.46 درصد (10 هزار واحد) به پایان رسید و بازار همچنان در حوالی 2.1 میلیون واحد قرار گرفته است. در جریان معاملات روز جاری، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران حدود 10 هزار واحدی منفی شد. این منفی بودن ناشی از نمادهایی مانند فولاد، شستا، حکشتی و خودرو بود که به عنوان تأثیرگذاران منفی در روز جاری عمل کردند. ارزش معاملات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران یکی دو روزی است که از روند صعودی خود فاصله گرفته است البته از منظر تکنیکالی شاخص کل در یک رویه صعودی قرار دارد و با تغییر رنگ چند کندل نمی‌توان از تغییر جهت و تغییر روند صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افت حدود 0.46 درصدی (10 هزار واحدی) کار را به پایان برد تا همچنان بازار در حوالی 2.1 میلیون واحدی قرار گرفته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 9 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 383 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 9 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 6 هزار و 383 میلیارد تومان رسید.