دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 25 مهر) با 13 هزار و 95 واحد افزایش در ارتفاع 2میلیون و 31 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران برای سومین روز معاملاتی متوالی رشد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 13 هزار و 89 واحد افزایش معادل 65 صدم درصد به دو میلیون و 31 هزار و 240 واحد رسید.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز رشد حدود 13 هزار واحدی را نسبت به دیروز تجربه کرد و روی دو میلیون و 31 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با رشد تراز یکپارچه شاخص‌های اصلی و افزایش ارزش معاملات خرد مواجه بود. شکست طلسم 18 روزه خروج جریان پول حقیقی از سهام در این روز با خبر درمانی‌های اخیر واقع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند نزولی شاخص کل بورس تهران که از 17اردیبهشت آغاز شده، ظرف روزهای گذشته روند فرسایشی پیدا کرده بود. داده‌های آماری نشان می‌دهد که در این دوره، شاخص کل بورس تهران 517واحد نزول کرده و 2750هزار میلیارد تومان از ارزش کل بازار سهام کاسته شده است.

وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند شاخص کل بورس رشد کرد، نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله چقدر شد؟، تداوم روند نزولی قیمت سکه در بازار تهران، عقب نشینی طلا در بازار جهانی، شورای رقابت قیمت یک خودروی وارداتی را اعلام کرد را در بر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز نسبت به روز های قبل رویه خیلی بهتری رو به خودش گرفته بود اما ارزش معاملات همچنان در وضعیت نگران کننده ای است. کم بودن ارزش معاملات نشان می دهد که همچنان بازار توان عبور از اعداد و ارقام مقاومت های پیش روی خود را از منظر تکنیکال ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران امروز توانست با قدرت خوبی به مدار صعودی بازگردد و انتشار خبرهای مثبت در تداوم این روند مثبت تا انتهای معاملات اثرگذار بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ بورس تهران امروز توانست با قدرت خوبی به مدار صعودی بازگردد و انتشار خبرهای مثبت در تداوم این روند مثبت تا انتهای معاملات اثرگذار بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ بورس امروز حال و هوای خوبی داشت و بهبود تقاضا...

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری در بازار سرمایه شاخص کل بورس تهرا با رشد همراه شد و کمی از افت ها یا بهتر از گفته شود ازدلخوری ها چند وقت اخیر از بازار سرمایه رخ بر بسته است البته نباید فراموش کرد که همچنان ارزش معاملاتی در سطح پایین قرار دارد. در بازار روز جاری گروه فراکاب ها رخ مثبتی را به خود گرفتند و با صف های خرید نیز همراه شدند. بازار به طور غیر معمول به این گروه توجه ویژه ای دارد (البته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 24 مهر) با 16 هزار و 250 واحد افزایش در ارتفاع 2میلیون و 18 هزار و 192 واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بورس تهران برخلاف روزهای پیشین، با رشد معاملات و صعود قیمت‌ها مواجه شد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد 16 هزار و 253 واحد همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس امروز 24 مهرماه با رشد 16 هزار و 253 واحدی به بیش از دو میلیون و 18 هزار واحد رسید.