دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 16 هزار و 249 واحد افزایش معادل 81 صدم درصد به دو میلیون و 18 هزار و 192 واحد رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس با رشد بیش از 5012 واحدی مواجه شده است و نمادهای شاخص ساز وضعیت خوبی دارند.

وب‌گاه گسترش

بورس امروز معاملاتی مشابه روز گذشته تجربه می‌کند و در دقایق ابتدایی معاملات تقاضا بر عرضه چیرگی دارد. شاخص کل بورس تا این لحظه از معاملات با رشد اندک 0.12 درصدی همراه بوده است. نمادهای شستا و فولاد بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل کشتند و در تاثیرگذاران برتر نماد منفی‌ای حضور ندارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ نیلوفر زارع: بازار ارز هفته گذشته روند پر تلاطمی را سپری کرد بطوری که برخی از دلالان عجول متضرر شدند و برخی دیگر نیز در لاک احتیاطی فرورفتند؛ پس از شروع درگیری‌ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی و با موج سواری برخی دلالان، نرخ دلار به محدوده 53 هزار تومان رسید اما با فروکش‌کردن اثرات روانی، نرخ دلار به‌عنوان شاخص این بازار با کاهش همراه شد. برخی رسانه‌ها...

وب‌گاه گسترش

بازار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری بازهم روز کم رمقی را رقم زد روزی که ارزش معاملاتی بازهم پایین‌تر از روزهای گذشته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با رشد 496 واحدی نشان داد امروز نیز خریداری در بازار برای خرید حاضر نشده است. با اینکه به بازارگردان‌ها اجازه فروش ندادند؛ اما اتفاق در بازار رخ نداد. در جریان معاملات بازار بورس تهران در روز جاری ارزش معاملات خرد بازار بورس تهران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بازار سهام، با 496 واحد افزایش معادل 2 صدم درصد به دو میلیون و یک هزار و 960 واحد رسید. اما شاخص هم وزن با هزار و 271 واحد کاهش معادل 19 صدم درصد در محدوده 678 هزار و 745 واحد قرار گرفت. نماد‌های فولاد، پارسان، شستا، فارس و کچاد از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 23 مهر) با 496 واحد افزایش در ارتفاع 2میلیون و یک‌هزار و 96 واحدی ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش 15 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 44 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 10 ماه اخیر است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز رشد ناچیزی را تجربه کرد و با افزایش 496 واحدی روی دو میلیون و یک هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بازار سهام، با 496 واحد افزایش معادل 2 صدم درصد به دو میلیون و یک هزار و 960 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس در معاملات امروز با 496 واحد افزایش به دو میلیون و یک هزار و 960 واحد رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

بورس امروز معاملات بهتری نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند و از شدت فشار فروش کاسته شده است. شاخص کل بورس تا این لحظه از معاملات با رشد اندک 0.02 درصدی همراه بوده است. نمادهای شستا و شپنا بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل و ذوب بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند.

وب‌گاه گسترش

در قالب سوالی سه گزینه‌ای از 10 کارشناس بازار سرمایه، در مورد پیش‌بینی روند شاخص کل بورس در هفته پیش‌رو که منتهی به چهارشنبه 26 مهر 1402 است، نظرسنجی صورت گرفت. در قالب سوالی سه گزینه‌ای از 10 کارشناس بازار سرمایه، در مورد پیش‌بینی روند شاخص کل بورس در هفته پیش‌رو که منتهی به چهارشنبه 26 مهر 1402 است، نظرسنجی صورت گرفت. سوال و نتایج این نظرسنجی به همراه نظرات تکمیلی و کوتاه کارشناسان...