شنبه 2 تیر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن در کنار افزایش 1 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد خروج 499 میلیارد تومانی پول حقیقی از بازار سهام بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران باز هم منفی شد، این بار بیش از 32 هزار واحد در یک روز افت کرد تا کلکسیون افت‌های اردیبهشت ماه نیز تکمیل شود و هر روز بازار سرمایه در این ماه با یک عددی افت را تجربه کرده باشد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، بازار بورس اوراق بهادار تهران دوباره با افت مواجه شده است. در این روز، شاخص بورس بیش از 32 هزار واحد کاهش یافته است. این افت، ادامه‌دهنده روند نزولی بازار سرمایه در اردیبهشت‌ماه بوده، به نحوی که در هر روز از این ماه، بازار با یک رقم افت را تجربه کرده است.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز هم روند کاهشی را در پیش گرفت و 32 هزار و 390 واحد دیگر ریزش کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران بیش از 32 هزار واحد - معادل 1.48 درصد - ریزش کرد که دومین سقوط بزرگ شاخص در سال جاری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 32 هزار و 390 واحد کاهش معادل یک و 48 صدم درصد به دو میلیون و 160 هزار و 780 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 24 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 32 هزار واحدی مواجه شد و به سطح 2,160,780 واحد رسید. این تنزل چشمگیر در شاخص کل بازار، موجب کاهش قابل توجه در ارزش کل بازار شد و نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 24 اردیبهشت) با کاهش 32 هزار و 391 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 160 هزار و 780 واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همواره یکی از متغیرهای اثرگذار بر بورس، نرخ بهره بوده است؛ متغیری که بر بازده موردانتظار بورس اثر می‌گذارد. به‌طوری که افزایش بهره در اقتصاد، ارزش فعلی عایدات آتی سهام شرکت‌ها را کاهش داده و در نهایت موجب افت ارزش ذاتی سهام خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بورس تهران همچنان بر مدار نزول می‌چرخد و روند افت بدون توقف است. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز افت 15 هزار واحدی را به خود دید و کاری هم از دست جلسات حمایتی، اصلاح تبصره قانون بودجه و محدوده 2.2 میلیون واحدی برنیامد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت) با کاهش 15 هزار و 87 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 193 هزار و 197 واحد ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز