شنبه 2 تیر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردیبهشت ماه 1403 نیز به روزهای پایانی نزدیک شد و اما شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران همچنان در تلاش برای رهایی از افت‌های خود در حال دست و پا زدن است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 55 نماد صف خرید داشتند و 79 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 100 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 269 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 65 درصدی به 185 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز شنبه 29 اردیبهشت شاخص کل بورس با افزایش 3 هزار و 463 واحدی همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,168,155 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس افزایش نسبی به میزان بیش از 3 هزار واحد را تجربه کرد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار سهام تهران است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم اردیبهشت ماه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل می‌توان گفت که منفی چشم‌گیری را تجربه نکرد. در ابتدای روز، فشار عرضه‌ها وجود داشت، اما پس از اعلام تصویب اصلاحیه بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403، نیمه دوم بازار رونق بیشتری پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بازار سهام تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 4.3 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2.46 درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 3.24 درصد پایین تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.