شنبه 14 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چیزی تا پایان دولت سیزدهم نمانده است. فضای سیاسی کشور به دنبال تعیین نهمین رییس جمهور است. اما وزیران دولت سیزدهم در این روزهای پایانی دولت، بازار سرمایه را با خبرهایی شوکه کردند!

وب‌گاه گسترش

با نزدیک شدن به پایان دولت سیزدهم و روند انتخاب نهمین رییس جمهور کشور، وزیران دولت سیزدهم در این روزهای پایانی، بازار سرمایه را با اخبار جدیدی مواجه کرده‌اند. این اطلاعات و خبرهای ارائه شده از سوی مسئولین دولتی، به نوعی بازار سرمایه را تحت تأثیر قرار داده و آن را دچار تحولات و تغییراتی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان اصلاحات همچنان شکاف میان دو طیف اصلاح طلبان میانه رو و رادیکال وجود داشته و انتقاد از نحوه سیاست ورزی در انتخابات مجلس همچنان در بطن و متن انتقادات درونی اصلاح طلبان همچنان وجود دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازار سرمایه که در روزهای گذشته شاهد ریزش‌های پیاپی بود، امروز بالاخره توانست کمی از ضررهای خود را جبران کند. شاخص کل بورس در معاملات امروز با 11 هزار و 700 واحد افزایش به سطح یک میلیون و 638 هزار واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ساختمان میرداماد بانک مرکزی با محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص‌های بازار سهام در معاملات روز سه‌شنبه رشد کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه، هشتم خرداد) با رشد 11 هزار و 717 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 69 هزار و 848 واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه پس از چند روز که ریزشی بی وقفه را تجربه کرد، بالاخره توانست به کمک برخی اخبار منتشر شده کمی از ریزش گذشته را جبران کند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات ارائه شده، در تاریخ 8 خرداد ماه 1403، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,069,155 واحد رسید. در این تاریخ، شاخص کل بورس افزایش نسبی بیش از 11 هزار واحدی را تجربه کرد. این افزایش نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار سهام تهران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

روند نزولی بورس تهران در هفته دوم خرداد نیز ادامه‌دار شد. این روند ریزشی باوجودی ثبت شد که دامنه نوسان به مثبت و منفی 2 درصد، محدود بود، اما باید اقرار کرد که این محدودیت، مانع ریزش بورس و فرار سرمایه از این بازار نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سهمیه افت بازار بورس تهران امروز نیز دریافت شد و شاخص کل با افت بیش از 22 هزار واحدی کار را تمام کرد تا ارزش بورس اوراق بهادار تهران در بازار روز جاری حوالی 7064 همتی قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهمیه افت بازار بورس تهران امروز نیز دریافت شد و شاخص کل با افت بیش از 22 هزار واحدی کار را تمام کرد

وب‌گاه گسترش

امروز نیز شاهد کاهش شاخص کل بازار بورس تهران بودیم. شاخص کل با افت بیش از 22 هزار واحدی به رقم 7064 واحد رسید. این کاهش گسترده ارزش بورس اوراق بهادار تهران را در بازار امروز به دنبال داشت. به نظر می‌رسد سهمیه افت بازار بورس تهران تا پایان این روز هم ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری اکو نیوز