شنبه 14 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن و در کنار خروج سرمایه حقیقی 610 میلیارد تومانی از سهام پشت سر گذاشت. افزایش ارزش معاملات خرد در روز شنبه 13 درصد بود و ارزش معاملات خرد در سطح 2 همتی باقی ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارها نشان می دهد با وجود آنکه یک هفته از شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش درسانحه سقوط بالگرد می گذرد، بازارها در ثبات کامل به سر می برند و بازار ها با تلاطم مواجه نشده اند. مقام معظم رهبری در همان روز نخست فرمودند: هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز جاری با افت بیش از 16 هزار واحدی به پایان رسید. معاملات فردا چطور پیش بینی می شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مجموع ارزش صف‌های فروش سهام با افزایش 264 درصدی به 962 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با 16 هزار واحد افت به سطح 2 میلیون و 97 هزار واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

آمار معاملات امروز شنبه 5 خرداد1403 به این شرح اعلاعم شد. شاخص کل بورس تهران با افت بیش از 16 هزار واحدی به سطح 2,097,175 واحد کاهش یافت. این کاهش چشمگیر در شاخص کل، موجب افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات آخرین هفته اردیبهشت ماه با افزایش تراز شاخص کل و افت تراز اندک شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 2 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد خروج جریان پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته، بازار بورس اوراق بهادار تهران تنها در سه روز فعالیت داشت. در روز شنبه، شاخص کل بورس تهران با 3 هزار و 463 واحد کاهش یافت و 17 میلیارد تومان سرمایه واقعی به بازار وارد شد. همچنین در روز یکشنبه، شاخص بازار با 62 هزار و 191 واحد سقوط کرد و 378 میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش 14 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل 2.34 درصد کاهش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز 2.82 درصد پایین تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سوال این روزهای فعالان اقتصادی این است که آیا کابینه بعدی دنباله‌ی کابینه ابراهیم رییسی خواهد بود یا شاهد تغییراتی در قوه مجریه خواهیم بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با محدودیت نوسان 2 درصدی قیمت سهام، امروز شاخص‌های بازار سهام نیز نوسان اندکی را پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه پس از تعطیلی روز گذشته امروز بازگشایی شد و شاخص کل با افزایش 1280 واحد به رقم دو میلیون و 113 هزار واحد رسید.