شنبه 14 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری تسنیم

آنگونه که شواهد پیداست، احتمالا یک وضعیت مثبتی کوتاه مدت را در هفته های آتی در بورس شاهد خواهیم بود تا دولت و رئیس جمهور جدید معرفی شده و فعالان بازار سرمایه بتوانند از انتخاب رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بعدی سیاست دولت در بورس را پیش بینی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی روند بازار سهام نشان می‌دهد که شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش 22 هزار و 505 واحدی به 2 میلیون و 56 هزار و 557 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش 22 هزار و 505 واحدی به 2 میلیون و 56 هزار و 557 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 397 هزار و 223 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 391 هزار و 453 میلیارد تومان بود که 99 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه با ادامه وضعیت نابسامان روزهای گذشته، در طی معاملات امروز نیز با ریزشی 22 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار معاملات در 7 خرداد 1403، شاخص کل بورس تهران با افت بیش از 22 هزار واحدی به سطح 2,056,023 واحد کاهش یافت. این کاهش چشمگیر در شاخص کل بورس، موجب افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام شد. این روند نزولی شاخص کل بورس تهران به میزان بیش از 16 هزار واحد، نشان از وضعیت نامساعد بازار سرمایه در روز جاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز یکشنبه با کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار افت تراز شاخص کل و کاهش مالکیت حقیقی مواجه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین روز سرخ‌پوشی تابلوی معاملاتی بازار در هفته جاری زیر سایه محدودیت دامنه نوسان در ششمین روز خردادماه به ثبت رسید؛ به طوری که شاخص اصلی بورس تهران کاهش ارتفاع نامطلوبی را با تشکیل صف فروش بیش از 50 درصدی نمادهای بازار تجربه کرد و با کاهش ارتفاع حدودی 0.93درصدی همراه بود و در پایان ساعت معاملاتی روز یکشنبه در سطح 2میلیون و 79هزار واحدی ایستاد. افت 19هزار و 432واحدی شاخص کل در حالی...

وب‌گاه تابناک

روند بازار سهام از ابتدای سال تا به امروز، منفی بوده و شاخص کل بورس با از دست دادن سه کانال مهم به کف دو میلیون واحد نزدیک شده است. به گونه‌ای که حالا بورسی‌ها نظاره گر 23 روز منفی از شروع سال جدید تا ششم خرداد هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

آمار معاملات امروز شنبه 6 خرداد 1403 به این شرح اعلام شد: شاخص کل بورس تهران با افت بیش از 20 هزار واحدی به سطح 2,078,023 واحد کاهش یافت. این کاهش چشمگیر در شاخص کل بورس، موجب افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام شد. این روند نزولی شاخص کل بورس تهران به میزان بیش از 16 هزار واحد، نشان از وضعیت نامساعد بازار سرمایه در روز جاری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه (6 خردادماه) با ریزش 20730.91 و احد به 2,077,751.72 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در این روز ها با خروج سنگین پول حقیقی ها روبرو است به طوری که در دو روز گذشته حدود بیش از هزار میلیارد خروج پول توسط حقیقی ها از بازار صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از وضعیت شاخص بورس تهران که مربوط به امروز، ششم خردادماه است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده و با واکنش منفی کاربران همراه شد. عکسی از وضعیت شاخص بورس تهران که مربوط به امروز، ششم خردادماه است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده و با واکنش منفی کاربران همراه شد. خبرگزاری مهر عکس زیر را با تیتر «بورس، یکپارچه قرمز شد» نوشت است:

خبرگزاری خبرنگاران جوان