یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان معاملات روز سه شنبه، 35 درصد بازار رشد قیمت داشتند و قیمت سهام 65 درصد از نمادهای بازار افت کرد.

وب‌گاه گسترش

در پایان معاملات روز سه شنبه، 35 درصد بازار رشد قیمت داشتند و قیمت سهام 65 درصد از نمادهای بازار افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیمه دوم معاملات دیروز با افزایش عرضه سهام در بازار همراه شد و شاخص‌های سهامی ریزش بیشتری کردند. به نظر می‌رسد ابتدای معاملات امروز در تداوم روند نیم ساعت پایانی معاملات روز گذشته باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 22 اسفند ماه) با 1922 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 163 هزار و 485 واحد قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از بهترین راه‌های حفظ ارزش سرمایه در شرایط مختلف اقتصادی هستند. در این بین صندوق بخشی یکی از بهترین راه‌های سرمایه گذاری در صنایع مختلف بورس بوده و نقش مهمی در ایجاد تنوع به بازار سرمایه را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص بورس در نیمه اول معاملات روند صعودی داشت و در نیمه دوم ریزش کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با یک‌هزار و 921 واحد افزایش، به سطح 2 میلیون و 163 هزار و 485 واحدی رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سهام 10 میلیارد و 800 میلیون برگه سهم ثبت شد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 22 اسفند ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,163,485 واحد رسید و یک افزایش قابل توجه را تجربه کرد. این افزایش بیش از 1 هزار واحد بود. همچنین، ارزش کلی بازار بورس نیز نسبتاً افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

وزارت اقتصاد در ماه‌های ابتدایی سال گذشته، فعالیت بانک‌ها در بازارهای مسکن، طلا، سکه و ارز را ممنوع کرد. در صورتی که کارشناسان معتقدند که اساس این مشکل، ناامنی اقتصاد ایران برای سرمایه‌گذاران است و این ممنوعیت ها مشکلی را دوا نمی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 22 اسفند، شاخص کل بورس هزار و 934 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز سه‌شنبه با سقف مقاومتی 2 میلیون و 200 هزار واحدی شاخص کل بورس و 26 هزار واحدی شاخص کل فرابورس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سهام با 105 درصد افزایش، پس از ریزش دو روز ابتدای هفته، بار دیگر در تراز 6 هزار و 148 میلیارد تومانی متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار جهش 105 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز شاهد روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود؛ در حالی که روز شنبه و یکشنبه نیز با کاهش مالکیت حقیقی در بازار سهام مواجه بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد 1350 واحدی کار را تمام کرد هر چند که در نیمه دوم بازار اوضاع برای گروه خودرویی خوب شد.