یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز سه‌شنبه با سقف مقاومتی 2 میلیون و 200 هزار واحدی شاخص کل بورس و 26 هزار واحدی شاخص کل فرابورس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سهام با 105 درصد افزایش، پس از ریزش دو روز ابتدای هفته، بار دیگر در تراز 6 هزار و 148 میلیارد تومانی متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار جهش 105 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز شاهد روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود؛ در حالی که روز شنبه و یکشنبه نیز با کاهش مالکیت حقیقی در بازار سهام مواجه بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد 1350 واحدی کار را تمام کرد هر چند که در نیمه دوم بازار اوضاع برای گروه خودرویی خوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه) با 1339 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 161 هزار و 563 واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز خالص سفارشات با خروج 257 میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه و خروج 724 میلیارد تومان نقدینگی از صندوق درآمد ثابت همراه بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 21 اسفند ماه، شاخص کل بورس تهران به سطح 2,161,575 واحد رسید و یک افزایش نسبی را تجربه کرد. این افزایش بیش از 1 هزار واحد بود، که نشان از رشد محدود در بازار بورس است. همچنین، ارزش کلی بازار بورس نیز نسبتاً افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با یک‌هزار و 350 واحد افزایش، به سطح 2 میلیون و 161 هزار و 575 واحدی رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 21 اسفند با افزایش هزار و 350 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 161 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 21 اسفند، شاخص کل بورس 320 واحد کاهش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی مثبت و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز یکشنبه با کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار ریزش شاخص کل و کاهش ارزش معاملات خرد مواجه بود. بازار سهام دو روز ابتدایی هفته جاری را با ضعف معاملات در فرابورس ایران مواجه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار فرابورس ایران پس از مشکل فنی به وجود آمده در روز گذشته برای هسته معاملاتی خود همچنان با این موضوع درگیر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: قطعی سیستم معاملات فرابورس ریسک بزرگی برای بازار بود و امروز فشار فروش را میان سهامداران افزایش داد.