یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با هزار و 994 واحد کاهش معادل 9 صدم درصد به دو میلیون و 163 هزار و 757 واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه در روزی که هسته معاملاتی فرابورس با اخلال روبرو بود با ریزشی 2 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 19 اسفند 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2،163،757 واحد رسید. این عدد نشانگر یک افت بیش از 1 هزار واحد نسبت به روز قبل است که منجر به کاهش قابل توجهی در ارزش کل بازار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به صعود خوب شاخص کل بورس در هفته گذشته، به نظر وارد یک روند صعودی میان مدت شده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته دوم اسفند ماه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش 5.40 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 165 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه خود با افت 6400 واحدی همراه شد که این میزان افت نسبت به روز های پیشین چندان قابل بررسی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه خود با افت 6400 واحدی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه خود با افت 6400 واحدی همراه شد که این میزان افت نسبت به روز های پیشین چندان قابل بررسی نیست. بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه خود با افت 6400 واحدی همراه شد که این میزان افت نسبت به روز های پیشین چندان قابل بررسی نیست. به گزارش عرشه آنلاین؛ در جریان معاملات روز چهارشنبه در بازار بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه خبر آنلاین

بازارهای سرمایه‌گذاری در ایران در آخرین روزهای اسفند ماه به حرکت درآمدند تا انتظارات تورمی را بیش از پیش تقویت نند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با جهش 82 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و ورود جریان پول حقیقی به سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل بیش از 5 درصد افزایش داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران نیز بالاتر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران در نیمه دوم کانال 2.1 میلیونی نوسان کرد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 16 اسفند 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2،165،738 واحد رسید. این عدد نشانگر یک افت بیش از 6 هزار واحد نسبت به روز قبل است، که منجر به کاهش قابل توجهی در ارزش کل بازار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 16 اسفند) با افت 6 هزار و 490 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 165 هزار و 738 واحد قرار گرفت.