یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص بورس تهران برای سومین روز متوالی ریزش کرد.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 20 اسفند 1402، شاخص کل بورس تهران به سطح 2،160،253 واحد رسید. این عدد نشانگر یک افت بیش از 3 هزار واحد نسبت به روز قبل است که منجر به کاهش قابل توجهی در ارزش کل بازار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 20 اسفند ماه) با سه هزار و 495 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 160 هزار و 256 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 20 اسفند ماه) با سه هزار و 495 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 160 هزار و 256 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در 24 ساعت گذشته تیم فنی با تمرکز بر رفع مشکل قطعی بازار فرابورس و انتخاب راه‌حل مشخصی که ریسک کمتری داشته باشد بی‌وقفه تلاش های خود را ادامه داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز 20 اسفند، شاخص کل بورس 212 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جریان پول حقیقی در سهام برای معاملات امروز مثبت پیش بینی می‌شود و خروج پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت تداوم خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با کاهش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و خروج سرمایه حقیقی از سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه، این معیار را به سطح 3 همتی بازگرداند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار روز جاری شاید مهترین خبری که برای اهالی بازار حائز اهمیت بود خبر توقف معاملات در بازار فرابورس تهران بود. خبری که دست خوش اعتراض و حتی طنز و کنایه اهالی بازار سرمایه در فضای مجازی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار روز جاری شاید مهترین خبری که برای اهالی بازار حائز اهمیت بود خبر توقف معاملات در بازار فرابورس تهران بود. خبری که دست خوش اعتراض و حتی طنز و کنایه اهالی بازار سرمایه در فضای مجازی شد.

وب‌گاه گسترش

در روز جاری، یکی از مهم‌ترین خبرهایی که برای افراد مشاغل مرتبط با بازار سرمایه اهمیت داشت، توقف معاملات در بازار فرابورس تهران بود. این خبر باعث اعتراضات و حتی طنز و کنایه‌هایی در فضای مجازی از سوی افراد مرتبط با بازار سرمایه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در معاملات در پایان معاملات امروز (شنبه 19 اسفند ماه) با 1995 واحد کاهش در ارتفاع 2 میلیون و 163 هزار و 752 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

در شرایطی که فرابورس امروز دچار اختلال شده بود بازار سرمایه اندکی افت کرد و شاخص کل با کاهش 1995 واحد به رقم دو میلیون و 163 هزار واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دامنه نوسان شاخص‌های بازار سهام کوتاه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها 24 میلیون و 400 هزار تومان و سرانه فروش آن‌ها 25 میلیون و 900 هزار تومان بود.