دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز تمامی شاخص‌های بازار سهام ریزش کردند و شاخص کل بورس با سقوط سنگین 19 هزار واحدی به 2 میلیون و 166 هزار واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مجموع ارزش صف‌های فروش بورس تهران به 866 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز (30 دی) با کاهش 19 هزار و 33 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 166 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 30 دی ماه) با 19 هزار و 31 واحد کاهش، به 2 میلیون و 166 هزار و 945 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 939 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته چهارم دی ماه با کاهش تراز شاخص کل تا سطح 2 میلیون و 185 هزار واحدی مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد به کانال 3 همتی بازگشت و با کاهش تراز شاخص کل بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: مقاومت اصلی شاخص کل بورس محدوده 2 میلیون و 285 هزار الی 2 میلیون و 350 هزار واحد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در چهار سال اخیر بازدهی‌های متفاوتی را به جای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با افزایش 10 درصدی متوسط ارزش معاملات خرد و افزایش 101 درصدی خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل رشد داشت و تراز شاخص هم‌وزن بورس تهران اندکی پایین‌تر از سطح انتهایی هفته گذشته ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال 1402 تا کنون بازدهی نزدیک به 8 درصدی را کسب کرده است (البته صرفاً نوسانات اتفاق افتاده در طول سال) اما بازدهی بازار از سقف تاریخی سال 1399 تا کنون نزدیک 4 درصدی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش 0.69 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 185 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: با وجود آنکه انتظار می‌رفت شاخص کل بورس تهران در هفته جاری با رشد مواجه شود اما میزان رشد شاخص در این هفته از مرز یک درصد فراتر نرفت،

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد روز گذشته گفته بود امیدواریم در دو ماه پایانی سال شرایط بازار سرمایه با استفاده از تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها بهبود یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بازار سهام در حالی معاملات چهارمین هفته دی‌ماه را به پایان رساند که حجم و ارزش معاملات خرد کاهش یافته و فضای معاملاتی بازار، در مقایسه با ابتدای هفته، تفاوت زیادی کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش 988 واحدی مواجه شده در صورتی که شاخص کل هم وزن به میزان 700 واحد مثبت بود. ارزش معاملات خرد عدد 4،419 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، 16% و نسبت به میانگین ماهانه 18% کاهش داشته است. در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به...