دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 24 دی ماه 1402، بازار سهام با رشد خوبی به پایان رسید و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 197 هزار واحد رسید. این رشد بیش از 16761 واحد نشانگر افزایش قابل توجه قیمت سهام‌ها در این روز است و به معنای ارزشمند شدن سهام‌های مختلف در بازار سهام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه 24 دی ماه) با 16 هزار و 761 واحد افزایش، به 2 میلیون و 197 هزار و 295 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 681 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز شنبه، شاخص‌های فرابورسی عملکردی مشابه به نسبت شاخص‌های اصلی بورس تهران به ثبت رساندند و سبز پوش یک‌دست بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته نخستین روز مثبت بازار پس از افزایش ریسک ژئوپلیتیک رقم خورد؛ به طوری که سه شاخص اصلی بازار افزایش ارتفاع محسوسی را به ثبت رساندند. در این بین دماسنج اصلی بازار که هفته گذشته مانند ماه‌های گذشته نوسان چندانی از خود به ثبت نرسانده بود، با افزایش ارتفاع 0.44درصدی همراه شد و در پایان ساعت معاملاتی روز شنبه در سطح 2میلیون و 180هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نهایت با ارزش معاملاتی حدود 6700 میلیارد تومان، با تأثیر مثبت نمادهای فملی، فولاد، پارسان و شپنا، تا حدود 9552 واحد افزایش یافت. این افزایش نشان‌دهنده رشد و افزایش ارزش بازار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز شاخص کل بورس تهران نه تنها رخ منفی به خود نگرفت بلکه در ادامه روند نسبتا ضعیف صعودی ایجاد شده در روز چهارشنبه امروز نیز رخ مثبتی به خود گرفت و حدود 9500 واحدی مثبت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رخ مثبت بازار بورس امروز برای خیلی از اهالی تکنیکالیست خوشایند بود؛ چرا که با پولبک شاخص کل به محدوده‌های مد نظر این گروه از اهالی بازار سرمایه (محدوده سقف الگوی کلاسیک ایجاد شده در شاخص) این گروه به دنبال رسیدن به اهداف الگوی کلاسیک خود هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در روند معاملات امروز بازار سرمایه خالص سفارشات با ورود 319 میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز برای سومین روز متوالی، شاخص‌های بازار سهام صعود کردند.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 23 دی ماه 1402، بازار سهام با رشد 9552 واحد به پایان رسید و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز به سطح 2 میلیون و 180 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 23 دی ماه) با 9 هزار و 552 واحد افزایش، به 2 میلیون و 180 هزار و 516 واحد رسید.

وب‌گاه الف

تالار شیشه‌ای امروز نیز همانند دو روز کاری گذشته صعودی بود و شاخص کل بورس با رشد 9552 واحد به دو میلیون و 180 هزار واحد رسید.