یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

شاخص کل فرابورس با رشد 23 واحدی به رقم 25 هزار و 439 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش 450 واحد به سطح 137 هزار و 532 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روز میان تعطیلی، شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از 2000 واحدی همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه این روزهای بازار سرمایه، کاملا رکودی است و شاخص کل نوسان خاصی را تجربه نمی کند، اما صندوق های طلا در طی این چند روز با ریزش های قابل توجهی همراه شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 21 بهمن) با 2 هزار و 79 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 100 هزار و 105 واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 436 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته سوم بهمن ماه با افزایش تراز اندک شاخص کل و ریزش شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 3 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

وب‌گاه گسترش

روز چهار‌شنبه شاخص کل بورس تهران پس از سه روز اندکی رشد کرد. نمادهای فارس، کنور و کگل بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش 0.44 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 98 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه الف

بورس امروز فقط 840 واحد رشد کرد و شاخص کل به دو میلیون و 98 هزار واحد رسید؛ یک کارشناس در تحلیل وضعیت بازار سرمایه می گوید بازگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه که در سال 1399 از دست رفت خیلی سخت شده و اگر قرار باشد بورس رشد کند از سال آینده این اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه هجدهم بهمن ماه) با 840 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 98 هزار و 87 واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران امروز 18 بهمن ماه 1402تا 15 دقیقه پایانی قرمزپوش بود، اما در دقایق پایانی رشد کرد و سبزپوش شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 838 واحد افزایش معادل چهار صدم درصد به دو میلیون و 98 هزار و 87 واحد رسید.