یک‌شنبه 15 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با رشدی 840 واحدی، در ارتفاع 2 میلیون و 98 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز 6 میلیارد و 500 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود 3 هزار و 900 میلیارد تومان ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 293 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه با افت تراز شاخص کل و افزایش تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد روز سه‌شنبه کاهش 19 درصدی داشت و روند خروج جریان پول حقیقی نیز شدت یافت.

وب‌گاه گسترش

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، نقدینگی زیادی در بورس در حال حاضر وجود ندارد و تا پایان سال جاری هم اتفاق خاصی در بازار سرمایه نمی افتد، لذا همچنان مانند قبل نوسانات مختلف در بورس وجود دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش هزار و 216 واحدی همراه شد و همچنین شاهد خروج 164 میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 19 صدم درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 442 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 4 ماه اخیر است.

خبرگزاری تسنیم

ارزش معاملات امروز در بازار سرمایه به زیر 4 هزار میلیارد تومان نزول کرد و برای اولین بار در ماه جاری به 3 هزار و 600 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه 17 بهمن) با یک هزار و 814 واحد کاهش، به 2 میلیون و 97 هزار و 359 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس 520 واحد افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی مثبت اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل به نسبت شاخص کل هم‌وزن در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه گسترش

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سهام با اندکی ریزش، پس از کاهش 8 درصدی دو روز ابتدای هفته در تراز 4 هزار و 238 میلیارد تومانی متوقف شد.