یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شاید بمب در ام‌ال‌اس بترکد: امباپه همسایه مسی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شاید بمب در ام‌ال‌اس بترکد: امباپه همسایه مسی!

بعد از عربستان و رئال مادرید، به نظر می‌رسد امباپه طی روزهای آینده با یک پیشنهاد بزرگ از آمریکا مواجه می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها، مدیران لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا در حال بررسی احتمال یک انتقال شوکه کننده برای کیلیان امباپه، فوق ستاره فراری پاری سن، ژرمن هستند.

آینده امباپه در پاریس در تابستان امسال موضوع گمانه زنی‌های زیادی بود و پاری سن ژرمن مصمم است تا قبل از پایان قرارداد او در سال آینده، از فروش این بازیکن پول زیادی به دست بیاورد.

این باشگاه فرانسوی پیشنهاد شگفت‌انگیز 332 میلیون دلاری عربستان سعودی را در ماه گذشته پذیرفت اما امباپه مذاکره با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان را رد کرد.

این بازیکن 24 ساله حتی آماده خواهد بود که در آخرین فصل خود در پاری سن ژرمن روی نیمکت بنشیند، در تابستان آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود و سپس یک قرارداد بزرگ را با رئال مادرید امضا کند.

با این حال، نشریه اسکاتلندی دیلی رکورد گزارش می دهد که امباپه به زودی ممکن است پیشنهادی برای انتقال و بازی در ایالات متحده دریافت کند!

پس از انتقال لیونل مسی به اینترمیامی در اوایل تابستان، مدیران ام‌ال‌اس در حال آماده سازی یک قرارداد بزرگ برای ستاره فرانسوی هستند.

از ماه گذشته که پاری سن ژرمن مشخص کرد برای فروش امباپه آماده است، مدیران لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا در حال آماده سازی یک پیشنهاد خیره کننده هستند.

چنین انتقال قابل توجهی احتمالاً نیازمند همان نوع ساختار مالی جدیدی است که این لیگ برای جذب مسی استفاده کرده بود. کمپانی اپل، شریک ام‌ال‌اس در حق پخش تلویزیونی، به پراخت دستمزد مسی در اینتر میامی کمک می‌کند.

در مصاحبه اخیر، دان گاربر، عضو هیات مدیره ام‌ال‌اس، به انتقال احتمالی امباپه اشاره شد و او این لیگ را "جاه طلبانه و مبتکرانه" توصیف کرد.

گاربر گفت: "فقط یک دیوید بکام وجود داشت، فقط یک لیونل مسی وجود دارد. اما، می‌دانید، چه کسی باخبر است؟ امباپه می خواهد به اینجا بیاید و باشگاهی در ام‌ال‌اس می‌خواهد کاری منحصر به فرد انجام دهد؟ ام‌ال‌اس جاه طلبانه و نوآورانه است و چه کسی می داند که ما با چه ساختاری خواهیم آمد؟"

پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌های آمریکایی هفته گذشته بسته شد و باشگاه‌ها می‌توانند در پایان ژانویه دوباره خریدهای جدید خود را ثبت کنند.

با این حال، در آن زمان، امباپه اگر تا آن تاریخ همچنان بازیکن پاری سن ژرمن باشد، واجد شرایط مذاکره برای انتقال رایگان به رئال مادرید در تابستان آینده خواهد بود.

شاید بمب در ام‌ال‌اس بترکد: امباپه همسایه مسی! 2
شاید بمب در ام‌ال‌اس بترکد: امباپه همسایه مسی! 3