دوشنبه 16 مهر 1403

شایعه عجیب درباره مهدی قایدی، همسر سابق قایدی دوباره حاشیه‌ساز شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شایعه عجیب درباره مهدی قایدی، همسر سابق قایدی دوباره حاشیه‌ساز شد

مهدی قایدی در آستانه از دست دادن اردوی تیم ملی قرار گرفت. مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال ایران، مهدی قایدی، بار دیگر با مشکلات شخصی روبرو شده است و حضورش در دیدار مقابل قطر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در رابطه با وضعیت لژیونر‌های تیم ملی فوتبال، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که مهدی قایدی برای بازگشت به کشور با مشکلات دوباره‌ای مواجه است. مهاجم تیم ملی ایران که برای دیدار مقابل...

مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال ایران، مهدی قایدی، بار دیگر با مشکلات شخصی روبرو شده است و حضورش در دیدار مقابل قطر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در رابطه با وضعیت لژیونر‌های تیم ملی فوتبال، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که مهدی قایدی برای بازگشت به کشور با مشکلات دوباره‌ای مواجه است. مهاجم تیم ملی ایران که برای دیدار مقابل قرقیزستان توانست مشکلات پرونده شخصی حقوقی خود را حل کند بار دیگر درگیر این موضوع شده است و به همین دلیل حضورش در کاروان تیم ملی ایران برای بازی با قطر در مشهد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت مهدی قایدی در بازی تیم ملی ایران برابر قطر شنیده می‌شد. مشکلاتی که باعث شده بود او در دور قبلی و دوم مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان، نتواند به تهران بیاید و در این مسابقه غایب بود.

اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد که شایعات مطرح شده درباره قایدی صحیح نیست و این بازیکن ابتدا به همراه سایر ملی پوشان شاغل در امارات راهی تاشکند می‌شود و سپس برای بازی با قطر نیز به همراه سایر ملی پوشان عازم ایران می‌شود و در دسترس کادرفنی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی کنونی، باید دو بازی از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را برابر ازبکستان و قطر برگزار کند. ملی پوشان ابتدا در تاشکند به مصاف ازبک‌ها می‌روند و سپس در مشهد از قهرمان آسیا پذیرایی خواهند کرد.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید