سه‌شنبه 17 مهر 1403

شایعه‌پراکنی و اختلاف‌افکنی از مهم‌ترین آفات فضای مجازی است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
شایعه‌پراکنی و اختلاف‌افکنی از مهم‌ترین آفات فضای مجازی است

قم - یکی از مراجع تقلید شایعه پراکنی و اختلاف افکنی را یکی از مهمترین آسیب های فضای مجازی برشمرد و افزود: بارها علیه بنده مطالب دروغی منتشر شده، اما مردم آگاهانه به این شایعات توجهی نکردند.

قم - یکی از مراجع تقلید قم شایعه پراکنی و اختلاف افکنی را یکی از مهمترین آسیب های فضای مجازی برشمرد و افزود: بارها علیه بنده مطالب دروغی منتشر شده اما مردم آگاهانه به این شایعات توجهی نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور شایعه پراکنی و اختلاف افکنی را یکی از مهمترین آسیب‌های فضای مجازی برشمرد و افزود: بارها علیه بنده مطالب دروغی منتشر شده اما خوشبختانه مردم هوشمندانه و آگاهانه به این شایعات توجهی نکردند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ممکن است عده‌ای به دلیل تخلفاتی که داشته‌اند علیه نیروی انتظامی سم پاشی کنند افزود: اقدامات این افراد، بی اثر است و نباید به آن توجه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز محبوب مردم است چراکه بیش از همه با مردم ارتباط دارد و در جامعه خدمات ارائه می‌دهد گفت: نیروی انتظامی پیشگیری را اصلی راهبردی در فعالیت‌های خود قرار دهد چراکه با ریشه یابی جرائم و مفاسد می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه قم با وجود بزرگترین حوزه علمیه شیعه جهان از اهمیت و جایگاه علمی ممتازی در دنیا برخوردار است تصریح کرد: این شهر باید پاک‌تر از سایر شهرها باشد و وجود برخی مظاهر فساد و آلودگی‌ها زیبنده این شهر نیست.