یک‌شنبه 3 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم برنامه‌محوری قوه قضائیه و اسناد خیلی خوب تحول در این قوه، افزودند: باید این اسناد را به شکلی اجرا کرد که اثر محسوسی در شاخص‌های مهم قضایی بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز و تا دقایقی دیگر، مسئولان قضایی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولان قضایی کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار داشت که ایمن سازی بیمارستان‌های شهر تهران در اولویت قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشورهای مصر، تونس و اردن شد. گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشورهای مصر، تونس و اردن شد. به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با انجام مناسک حج تمتع و حضور حجاج از کشورهای مختلف، دمای هوا در عربستان به 52 درجه سانتیگراد رسید که باعث شد تعدادی از...

وب‌گاه عصر ایران

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این مرجع تقلید به علت مسمومیت گوارشی، به توصیه پزشکان، جهت تکمیل درمان به بیمارستان منتقل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از بیمارستان مرخص شدند و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌کنند.

وب‌گاه تابناک

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید. ایرنا: دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید. در این اطلاعیه آمده‌است:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از نزدیکان آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد که حال این مرجع تقلید مساعد است و در حال حاضر در منزل هستند. رییس دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: حال عمومی آیت الله مکارم مساعد بوده و این مرجع تقلید از بیمارستان مرخص شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی دولتمند به مهر گفت: آیت الله مکارم شیرازی به دلیل مشکلات گوارشی ناشی از مسمومیت غذایی در روزهای اخیر به بیمارستان انتقال یافت. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوقلوهایی که در بیمارستان امام سجاد یاسوج به دستور پزشک سقط شده بودند، در سردخانه زنده شدند اما اصل ماجرا چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر مقام معظم رهبری درخصوص برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد. دفتر مقام معظم رهبری درخصوص برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

خبرگزاری خبرنگاران جوان