جمعه 31 فروردین 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون وزیر علوم در دوران اصلاحات گفت: خطای بزرگ این است که دانشگاه را رقیب حاکمیت بدانیم. این طور نیست دانشگاه رقیب حاکمیت نیست. دانشگاه در خدمت جامعه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عراق سفر کرده است، در دیدار «صالح الحسناوی» وزیر بهداشت و درمان عراق، از استقرار اولین رایزن سلامت ایران به بغداد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر علوم در دوران اصلاحات گفت: خطای بزرگ این است که دانشگاه را رقیب حاکمیت بدانیم. این طور نیست دانشگاه رقیب حاکمیت نیست. دانشگاه در خدمت جامعه است. اگر دانشگاه را رقیب بدانیم، مثل آن است که انسانی مغز یا قلب خود را رقیب خود بداند و سپس با آن برخورد نادرست ترتیب دهد. دانشگاه قلب جامعه است و اگر آسیب ببیند، جامعه نیز ضرر می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران می‌تواند تجارب خود را در زمینه مقابله با گرد و غبار در اختیار کشور‌های دیگر قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره تعداد زوار اربعین از ایران، خاطرنشان کرد: برغم اینکه تدارک ما برای حدود 6 میلیون نفر بود اما تا ساعت 6 بعد از ظهر روز پنجشنبه 4 میلیون و 196 هزار نفر زائر از مرزهای ما تردد کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آموزش عالی در دومین هفته از شهریور روزهای پُرخبری را گذراند؛ شماری از رسانه‌ها گزارش‌هایی نادرست درمورد قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی استادان منتشر کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوسازی ناوگان هوایی و ورود چندین فروند هواپیما به بخش حمل‌ونقل هوایی می‌تواند زمینه‌ساز بهبود وضعیت صنعت هوایی کشور شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد اربعین درباره آمارها، مشکلات و تغییرات امسال زیارت اربعین نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق تبریز با محوریت راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت احیای دریاچه ارومیه با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، نمایندگانی از سازمان آب منطقه ای، صندوق پژوهش و فناوری دانش بنیان و مؤسسه بیوتکنولوژی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت مدیریت گروه سرمایه گذاری امید، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از مدیران اجرایی استان، پروژه 14 هزار تنی تولید تایرهای شاسی بلند در شرکت کویرتایر افتتاح شد و بیرجند را به قطب تولید تایرهای خودروهای شاسی بلند تبدیل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و فناوری در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. دانشگاه تهران در میان سه مرکز دانشگاهی برتر دنیا در تولید علم قرار گرفت رئیس مرکز فناوری کشاورزی در محیط‌های کنترل‌شده و آزمایشگاه فتوسنتز و واکنش‌های نوری دانشگاه تهران اعلام کرد: دانشگاه تهران جزو سه مرکز دانشگاهی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نخبگان خراسان جنوبی با اشاره به خدمات موکب داران در پذیرایی از زائران اربعین در عراق بیان کرد: خدمات سخاوتمندانه دولت عراق، تمام نهادها، ارگان‌ها و افرادی که در این رویداد تمدن ساز و بزرگ جای تقدیر دارد. وی با اشاره به اهمیت اربعین اظهار کرد: اربعین رویداد بزرگ، خاطره انگیز و تمدن ساز برای جهان اسلام بوده...

خبرگزاری مهر

بیرجند - رئیس جمهور گفت: نباید در حوزه معادن دولت متصدی باشد و تصدی گری کند بلکه باید پای بخش خصوصی را باز کرد و کار دولت هدایت، حمایت و نظارت باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی گفت، با عنایت خاص مقام معظم رهبری در حوزه انرژی اتمی به پیشرفت‌های زیادی دست یافتیم و توسعه نیروگاه‌های برقی را همواره در برنامه داریم.