سه‌شنبه 1 خرداد 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت: در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا،...

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمود تارا نائب، رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران و مسئول پنل پیش نیاز‌های شکل گیری آزمایشگاه پزشکی هوشمند در بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران که در روز‌های 11 الی 14 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود. عزیزی نماینده کرمانشاه خبر داد: پیگیر اجرای ماده 96 و 111 قانون تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان هستیم. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده مردم کرمانشاه، گفت: ما طی امسال 500 هزار شغل ناشی از شرکت‌های دانش بنیان را پیش بینی کردیم که باید دولت و شرکت‌ها آن را...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: سازمان اوقاف برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس درباره عملکرد مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه گسترش

روز شنبه در بورس شرکت ایران دارو (دیران)، شرکت سیمان شمال (سشمال) و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: سازمان اوقاف توجه ویژه‌ای به دانش بنیان‌ها دارد و در صدد هستیم همه وقف را به صورت دانش بنیان ارائه کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس گفت: با پیگیری‌ها و نظارت‌های میدانی انجام شده مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه برطرف شده و روند احیای آن امیدوارکننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به اهمیت بخش خصوصی در پیشرفت و توسعه اقتصادی استان و کشور تاکید کرد و افزود: ما برای رشد اقتصادی هشت درصد، تحقق و اجرای آن به منابعی به ارزش بالغ بر پنج میلیارد دلار نیازمندیم.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر کشاورزی بابیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان 12 میلیون تن است، عنوان کرد: در دستور کار قرار دادن افزایش تولید گندم با بهره‌گیری از فناوری جدید امری مهم محسوب می شود که شدت در برنامه های ما است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت گفت: تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی هم در حوزه صادرات و هم واردات دوبرابر خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار مازندران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم و ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه کشاورزی محقق می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، 26 طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت بر افزایش تعداد مراکز تجاری از 10 مرکز به حداقل 15 مرکز و افزایش تعداد رایزنان به 12 رایزن تاکید کرد و از توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا خبر داد