جمعه 21 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه فرارو

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبت نخست کنکور سراسری 1403 روز‌های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت‌ماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برگزار می‌شود. این در حالی است که چند روز پیش عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از ورود نسل سوم آشکارساز‌های تقلب خبر داده است. کمتر از 10 روز به برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری باقی مانده است که رئیس سازمان سنجش چند روز پیش از نسل سوم تقلب‌یاب‌های کنکور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقام مسئول در وزارت راه وشهرسازی گفت: خاک تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت کامل توسط مهندسان آزمایشگاه خاک بررسی و درصورت داشتن مشکل ارجاع داده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: 38 نامه هشداری در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

وب‌گاه فرارو

نوبت نخست کنکور سراسری 1403 روز‌های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت‌ماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برگزار می‌شود. این در حالی است که چند روز پیش عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از ورود نسل سوم آشکارساز‌های تقلب خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از 10 روز به برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری باقی مانده است که مسئولان از ورود نسل سوم تقلب‌یاب‌های کنکور خبر می‌دهند.

وب‌گاه الف

با همکاری 8 سازمان جهاد کشاورزی و در 15 استان کشور برنامه کیفی سازی نان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش بنیان به تکنولوژی جایگزینی نور‌های مصنوعی به جای نور خورشید دست یافته است که در نتیجه آن در هر فضایی و به دور از نور خورشید می‌توانیم به راحتی گیاهان را پرورش دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خدائیان گفت: در سال گذشته به منظور تحقق شعار سال 863 نامه هشداری از سوی این سازمان به مراجع ذیربط ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تولید برای اینکه در اقتصاد داخل و در عرصه بین‌المللی موثر واقع شود، باید از نوع تولید دانش بنیان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اسنپ و تپسی اگر نگران راننده‌ها هستند درصد کمتری بگیرند اسنپ و تپسی اگر نگران راننده‌ها هستند درصد کمتری بگیرند به گزارش عرشه آنلاین، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: اگر بنا بر هر دلیلی افزایش قیمت در کرایه‌ها وجود داشته باشد گران فروشی محسوب شده و بنابراین پرونده تشکیل و حکم صادر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکه بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از وصول و استرداد وجوه مبلغ 119 همت مربوط به بیت المال با ورود و پیگیری های این سازمان در سال گذشته خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، زمانی، مدیرعامل شرکت پرتو رشد نوین ویژن با برند تجاری ایران گرولایت گفت: این شرکت دانش بنیان، اولین تولید کننده لنز در کشور، اولین تولید کننده سبد‌های هیدروپونیک، اولین تولید کننده بستر‌های کشت طبقاتی هیدروپونیک، اولین سازنده پلنت فکتوری یا کارخانه گیاهسازی و اولین و تنها متخصص ساخت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح‌الله خداییان در نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد. وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد:...