سه‌شنبه 1 خرداد 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور نمایندگان بخش‌های خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی کشور به ریاست رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد. در ابتدای این نشست، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه با برشمردن اقدامات انجام شده تاکنون، در خصوص فعالیت کمیته‌های رویداد‌های جانبی نمایشگاه توضیحاتی ارائه نمود. در...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت مردمی 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز دندانپزشکی، گفت: در این دولت تا کنون 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند.

خبرگزاری میزان

آیین رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت 1403 در نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام برپا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه در قرن کنونی روند تکاملی توسعه صنعتی - تجاری و پیشرفت سریع علم و فناوری در زندگی افراد جامعه و رشد اقتصادی شکل گرفته است، گسترش ارتباط ملل بایکدیگر و توسعه تجارت و... اجتناب پذیر شده است. همین امر باعث شد که تنها بنگاه‌های تولیدی و تجاری به فکر توسعه نباشند و حتی دولت‌ها نیز در راستای توسعه و رشد اقتصادی کشور ناچار به اصلاح ساختاری...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به وجود تحریم های گسترده علیه ایران، اقتصاد کشور دچار چالش های اساسی است، بنابراین اکسپو 2024 که با هدف حمایت ویژه دولت از بنگاه های تولیدی و تجاری در جهت تسهیل و توسعه صادرات برگزار می شود، دارای اهمیت بسیاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد 300 هزار طرح اشتغال در سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جذب 30همت از محل مابه التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو ببرید، توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران و افزایش 6 درصدی مصرف برق از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند. بیش از 50 درصد بارش سال آبی استان سیستان در 3 روز اتفاق افتاد فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

در عمر چهار ساله مجلس یازدهم، 26 مصوبه مهم از جمله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، قانون حمایت از گزارشگران فساد و.. داشته است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه دستگاه‌های مرتبط پای کار هستند تا مراقب باشیم همه داوطلبان در یک فضای سالم تلاش چند ساله خود را در این چند ساعت نشان دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی گفت: تغییر ارزشی را می بینند، اما چون علت یابی نمی توانند بکنند، آن را توطئه می دانند. در حالی که بخشی از تغییرات ارزشی، جهانی و طبیعی است. بخشی از آن هم حاکی از سیاستهای خود ما است. آنچه که امروز می بینیم، نتیجه سیاستهایی است که خود ما اعمال کرده ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورتی برای قطع اینترنت در نوبت اول کنکور 1403 نیست، نسل سوم سیگنال‌یاب‌ها قابلیت کشف همه نوع سیگنال‌ها را دارد.