دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت دانش بنیان آوان بهمن شیمی، در مسیر توسعه محصولات دانش بنیان دارویی، یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، طی مراسمی با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره ترویج فرهنگ وقف از نمایشگاه دستاورد‌های وقف به عنوان فرصتی مناسب یاد کرد که از طریق آن به معرفی کارکرد‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف پرداخته اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بهینه سازی تولید مد نظر است؛ گفت: سازمان اوقاف افتخار این را دارد که خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند و این مسیر را بر اساس تنطیم گری ایشان طی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: مولدسازی دارایی‌ها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم نامه همکاری سازمان اوقاف با نهضت احیای واحدهای اقتصادی ریاست جمهوری و شرکت دانش بنیان سینافناوران ماندگار به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری با امضای توافق‌نامه‌ای در زمینه حمایت از دارایی‌های فکری و مصادیق مالکیت فکری همکاری می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در برگزاری دومین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات، شرکت‌های صنعت ارتباطات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکای صنعت مخابرات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حضور و همراهی فعال دارند. سه حوزه اصلی و محور‌های این جشنواره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: 200 بسته سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد به ارزش 207 هزار میلیارد تومان امروز رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس‌جمهور گفت: بیش از 90 درصد دارایی شرکت‌های دانش بنیان از جنس دارایی های نامشهود است که نخست باید ارزیابی و ارزش گذاری و در ادامه تبدیل به اعتبار شوند تا شرکت‌ها بتوانند از این اعتبار برای گرفتن تسهیلات استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست امروز خود با مطبوعات، از راه اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه از مالکیت فکری بسیار عقب هستیم و باید با سرعت بسیار زیادی در حوزه مالکیت فکری کار کنیم، گفت: 98 درصد دارایی‌های شرکت‌ها مربوط به دارایی‌های نامشهود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید ربات هفت درجه آزادی شدند که در خطوط پُرکن محصولات پتروشیمی و صنایع سیمان کاربرد دارد و می‌تواند به صورت خودکار، محصولات را در کیسه‌های 50 کیلوگرمی پُر کرده و روی تریلر بچیند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین‌رضا خالقیان، دبیر نمایشگاه ایران هلث 1403 در برنامه مثبت آموزش شبکه آموزش سیما گفت: نمایشگاه ایران هلث 1403 با رویکرد توجه به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اردیبهشت امسال و با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. وی افزود: تاکنون بیش از 650 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که رشد حدود 30 درصدی داشته است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آروا در نمایشگاه تبریز از تاریخ 12 تا 15 اردیبهشت 1403 میزبان اهل فن و عموم مردم برای رونمایی از محصولات خود است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است. وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در شرکت دانش بنیان توسعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق پژوهش و فناوری استان البرز فعالیت خود را در سه حوزه اصلی فعالیت آغاز کرده و دو حوزه دیگر نیز به آن افزوده شد و در حال حاضر به پنج حوزه رسیده است؛ یکسری خدمات روتین مانند اهدای تسهیلات، صدور انواع ضمانت نامه و سرمایه گذاری وجود داریم که با سایر صندوق ها مشابه است.