پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: بورس تهران در راستای پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال اقدام به اصلاح دستورالعمل پذیرش کرده و شرایط لازم برای پذیرش این شرکت‌ها در بورس را فراهم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: بورس تهران در راستای پذیرش شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال اقدام به اصلاح دستورالعمل پذیرش کرده و شرایط لازم برای پذیرش این شرکت‌ها در بورس را فراهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خودکفایی در تولید کاغذ مورد نیاز کتاب درسی، تولید محصول دانش بنیان در صنعت چاپ، افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال و ده‌ها اتفاق خوشایند دیگر از جمله رقم خورده‌های حوزه کتاب در سال 1402 بود که کام دوستداران یار مهربان را شیرین کرد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه تمرکز نهاد ناظر در سال 1403 بر اجرای صحیح حاکمیت شرکتی است و انحصار صدور مجوز نهادهای مالی در بازار سرمایه شکسته شده است، اظهار داشت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: همه مسئولیت‌ها نباید به بخش دولتی واگذار شود بلکه مردم نیز باید در اداره اقتصاد کشور دخیل باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل منطقه گردشگری عباس‌آباد گفت: 8 ایستگاه گردشگری هوشمند را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در اراضی عباس آباد تعبیه و کارت گردشگری تهران را طراحی و صادر کردیم و همه شهروندان می‌توانند این کارت را تهیه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل منطقه گردشگری عباس‌آباد گفت: 8 ایستگاه گردشگری هوشمند را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در اراضی عباس آباد تعبیه و کارت گردشگری تهران را طراحی و صادر کردیم و همه شهروندان می‌توانند این کارت را تهیه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یک کارشناس مسایل سیاسی تاکیده کرده که دولت باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیرد و امکانات کشور و منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص دهد، زیرا جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس مسایل سیاسی گفت: دولت باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیرد و امکانات کشور و منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص دهد، زیرا جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد است.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمدحسین حجازی: 8 ایستگاه گردشگری هوشمند را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در اراضی عباس آباد تعبیه و کارت گردشگری تهران را طراحی و صادر کردیم و همه شهروندان می‌توانند این کارت را تهیه کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل منطقه گردشگری عباس‌آباد به تشریح جزییات کارت گردشگری هوشمند پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس جهاد دانشگاهی در یاداشتی درباره نام‌گذاری سال جاری با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه‌های این نهاد را برای تحقق شعار سال تشریح کرد. در یادداشت حسن مسلمی‌نائینی آمده است: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با اشراف بر امور و اطلاع از نیاز کنونی کشورمان سال جدید را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستیابی به حدنگاری و صدور اسناد 88 درصد عرصه‌های کشور به‌ویژه تثبیت مالکیت 50 درصدی اراضی کشاورزی و رونمایی از پروژه‌های تحول دیجیتال انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دهقانی، معاون علمی رییس‌جمهور در پیام نوروزی 1403گفت: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در سالی که گذشت فصل جدیدی از حیات خود را با تحولات ساختاری و حرکت در مسیر جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش بنیان آغاز کرد. تحولاتی که مانع‌زدایی و هموار کردن مسیر مشارکت شرکت‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.