جمعه 7 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اعلام اینکه با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد، گفت: سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

وب‌گاه گسترش

نفت در معاملات امروز، با کاهش قیمت همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به مناسبت «روز جهانی مالکیت فکری» (26 آوریل، ششم اردیبهشت)، مسابقه‌ای را در زمینه «نشانه‌های جغرافیایی» به مدت 10 روز برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بزرگ‌ترین جامعه آماری کشور را حوزه صنایع فرهنگی و نرم دانست و گفت: در این راستا نیاز است تا فرهنگ نوآوری و فناوری در گروه‌های مختلف جامعه ورود پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی با طراحی و ساخت دستگاهی برای بررسی و آنالیز توزیع فشار در کف پا، نیاز حوزه سلامت، ورزش و تربیت بدنی به این دستگاه را تامین کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تکنولوژی‌های جدید این ستاد، گفت: از تکنولوژی‌هایی جدید بالگرد‌ها در سطح پَست می‌توانیم استفاده کنیم و با این شیوه عرضه مواد مخدر چه کشت و چه توزیع را شناسایی می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن تولید و تامین و توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی تأکید کرد که حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور بسیار ضروری است و اعلام کرد: "کمر تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی در حال شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس در برنامه تلوزیونی از تصمیمات اتخاذ شده در دستگاه‌های مختلف اقتصادی بدون در نظر گرفتن اثرات آن بر سایر بخش‌ها انتقاد و تاکید کرد که وقتی سود بانکی روی 30 و 35 درصد باشد، سایر سرمایه‌گذاری‌ها کمتر خواهند بود..

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولین دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: بخش علمی و فناوری مزیت کشور است و باید در سطح کشور چنین پارک های علم و فناوری توسعه و گسترش یابد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور درباره عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخت، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

خبرگزاری دانشجو

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولان دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر سه شنبه با حضور در پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس ضمن حضور در سیزدهمین نشست هیأت امنا، از جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه علمی در حوزه تولیدات و تجهیزات پزشکی، دارویی، حمل و نقل و طراحی و ساخت تجهیزات هواپیما، مالی و بانکی، صنعتی و انرژی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس و افتتاح ساختمان دو شرکت عضو پارک و بازدید از روند توسعه فاز 3 این مجموعه، رویکرد دولت سیزدهم را حمایت همه‌جانبه از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و رشد و توسعه دانش‌بنیان‌ها برای جهش تولید را ضروری خواند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: برنامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی برای سال 1403 احیای 4 هزار واحد جدید است.