یک‌شنبه 22 مهر 1403

شرکت در کارگاه آموزشی بازگشایی باشگاه‌های مراغه ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شرکت در کارگاه آموزشی بازگشایی باشگاه‌های مراغه ضروری است

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: باشگاه‌های ورزشی مراغه برای بازگشایی باید علاوه بر اخذ کد رهگیری از سوی وزارت بهداشت، در کارگاه آموزشی با موضوع پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در باشگاه ورزشی نیز شرکت کنند.

مهدی نوایی روز جمعه در کارگاه آموزشی 2 ساعته مدیران باشگاه های خصوصی و دولتی شهرستان مراغه اظهار داشت: نصب کد رهگیری وزارت بهداشت و گواهی شرکت در کارگاه آموزشی و توجیهی در همه باشگاه های شهرستان ضروری است.

وی گفت: باشگاه های ورزشی در صورت دریافت نکردن کد رهگیری بهداشتی و شرکت نکردن در کارگاه آموزشی پلمب خواهند شد.

وی افزود: مراغه نخستین شهرستان کشور است که قبل از بازگشایی اماکن ورزشی کارگاه آموزشی و توجیهی با حضور مدرسان بهداشتی در آن برگزار می شود.

وی گفت: 135 مدیر باشگاه خصوصی و دولتی در این کارگاه شرکت و به تمامی افراد گواهی با تایید فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش وجوانان ارایه می شود.

وی افزود: رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی باشگاه ها الزامی است و باشگاه ها باید قوانین مربوط به خود را که از سوی وزارت بهداشت و اداره ورزش و جوانان مراغه ابلاغ شده رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، اماکن ورزشی مراغه از فردا سوم خرداد ماه بازگشایی می شود. هشت هزار و 970 ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*